Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 August 2018, 20:45   #11
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Toen jij mij benaderde met de opmerking dat ik mijn uitvindingen "boven mijn bed moet ophangen", en nog een paar anderen opmerking ergens, was dat niet belerend bedoeld?
Op mij kwam over alsof jij zei: Uiteindelijk heeft Mihaela het begrepen, laten wij maar hopen dat ze het ook zo houdt.
Dat insinueert dat jij altijd geweten hebt, en een ander nu pas door krijgt.
Op mij komt dat hooghartig en belerend over.

Benaderde jij mij volkomen onbevangen de laatste weken?
Ik ervoer jou 'op ruzie uit', een beetje prikkelen, in ieder geval niet onbevangen en geïnteresseerd in de huidige ervaring die ik deelde, maar nog steeds aan vast houden aan een beeld over een Mihaela in jouw beleving..


Is dat zo Marie, of is het alleen maar mijn beleving (perceptie)?
Mihaela, de opmerkingen van de laatste dagen van jou en anderen interesseerde mij en daarom ging ik erop in... Ze liggen ergens in het verlengde van hoe ik nu denk...

Jij schrijft hier veel en indien ik jou wou triggeren waren er gelegenheden genoeg, maar dat interesseert mij niet...

Ik gun je jouw leven en jouw ervaringen in alle vrijheid. Kom ik belerend over, excuseer, het is de bedoeling niet want als ik één ding geleerd heb is het dat iedereen het voor zichzelf moet uitzoeken...

Het verwonderd je misschien, maar ik heb niets tegen jou en ik denk dat het dan ook jouw perceptie is dat ik ruzie wil zoeken...
marie is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.