Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 September 2020, 03:26   #11
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Mother i feel you, and i heal you by...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Allereerst, ik zie de titel en dat doet me denken....je vertelde dat je in de Kambo sessie van gisteren had geroepen:" Mamaaa, ik voel je," en dat je moeder onlangs is overleden.
Erg attend van je!
Ja, viel me ook op, toen ik deze muziek daarstraks uitkoos om hier te posten.
Ik, die eergisteren donderdag voormidden tijdens de kambo-piek met mijn hoofd in de emmer hangend tussen de braakstoten wenend zei "Mamaaa, ik voel je." Bijzonder toeval.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wil je toch nog even condoleren met dit gegeven en mijn nieuwsgierigheid bevredigd zien: wat voelde je dan?
Merci, ze is op 1 april overleden op 93 jarige leeftijd. Toen voelde ik alleen blijdschap voor haar. Haar lijden was voorbij. Ik heb haar handen uren vastgehouden zonder iemand erbij in de hospitaal kamer. Regelmatig hardop en indien niet in gedachten zeggend dat ze van het licht komt, licht is, en teruggaat naar het licht.
Wat ik verder voelde tussen die kambo-braak stoten met mijn hoofd in de emmer hangende weet ik niet. Dat was wel een wenen van verdriet. Voelde ik haar pijn? misschien wel. Ze heeft veel emotionele pijn gehad tijdens haar leven. Drie van haar vier kinderen, waaronder ik, hadden besloten haar niet meer te willen zien zo'n 30 jaar geleden. De oudste deed het, daarna ik, daarna de jongste. Moet moeilijk geweest zijn voor die vrouw. Ze begreep er niks van, zij had toch niets verkeerd gedaan om zo'n afwijzing te verdienen.

In de laatste vijf jaar van haar leven verkondigde ze zelfs aan iedereen die het wou horen dat haar vier kinderen niet deugden.
Groot pijnlichaam (Eckhart Tolle's concept) moet ze gehad hebben. Dat heb ik waarschijnlijk gevoeld. Ook mijn pijnlichaam, het familie pijnlichaam, tot misschien zelfs het pijnlichaam van moeder aarde.
Zoveel pijn die er hangt in het persoonlijke en collectieve.
Moeder aarde kreunt eronder.
Mother i feel you, and i heal you by healing myself.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Muziek die achter de titel zit, kan ik echt niet horen hoor, VRESELIJK....

Ik heb em net weer opgezet, vind de muziek zalig en ook de lyrics en dit zonder psilocybine!
Kan je je voorstellen hoe ik de aarde omarm met deze muziek terwijl in trance zijnde met psilocybine. WiNk
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.