Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 November 2020, 01:53   #28
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom trek jij het weer naar jezelf toe
Over jengelen gesproken, lol..

Ik vroeg me eigenlijk af waar je bovenstaande bullshit eigenlijk vandaan haalde maar E.e.a. terug lezend Mihaela was het Rob die mij voorstelde, helemaal vergeten, ook eens aan anderen te vragen om rekening met mijn gevoelens te houden, en dus legde ik hem mede aan de hand van een recent voorbeeld uit waarom ik daar, al helemaal mbt tot waarheidsvinding, de zin niet van zie. Tja en toen begon jij te jengelen my dear en dus vroeg ik of jij je aangevallen voelde.

Maw jij maakte van mijn antw. aan Rob dat het over jou zou gaan, ik lach me te pletter alweer, en vervolgens, omdat je niet goed hebt gelezen of gewoon omdat het jou, in je jacht naar windmolens, beter uitkwam de zaak uit zijn verband te trekken. Nu schatje het ging niet om jou en het ging ook niet om Vagebond het ging om het voorbeeld. Tja subject, subject tis zo verwarrend allemaal. We hebben in elk geval, tranen met tuiten, weer over grond gerold van het lachen, dan was het het alleszins waard.....

God wat een clown, die rode neus verraad je, ben jij toch Mihaela, geef gewoon toe dat je aangevallen heb gevoeld omdat je dacht dat het over jou ging en over niemand anders...

De boel ontrafeld, op naar de volgende dans....We hebben er al weer zin in
Vagebond is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.