Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Beginnend zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Beginnend zelfonderzoek Wil ik weten 'wat' ik ben, of verblijven in 'wie' ik ben.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 January 2021, 13:53   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Paranormaal begaafd *

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje
Ik heb een open geest en wil je best geloven. Ik weet dat het kan. De vraag is, is het altijd zo betrouwbaar? Ik heb je regelmatig de plank mis zien slaan met wat je meende te voelen. Is dat dan ook niet een beetje triggie? Kan je onderscheid maken tussen wat je meent te voelen of wilt voelen, wat van jou komt, en wat echt van de ander komt?
Het is een zeer 'triggie' onderwerp vind ik.
Dit forum gebruik ik uitzonderlijk voor zelfonderzoek,
ego-werking verkennen, en zelfkennis.
Daardoor is mijn focus niet gericht op zuiver 'waarnemen' vanuit een paranormale intentie.

Ik heb me in het verleden op het forum toegestaan om op de 'prikkels' ongeremd; en onbeschoft te reageren. Niet als een 'helper' maar simpelweg als een doorsnee user.
De 'sensitiviteit' waar ik op doel is uiteraard altijd aanwezig, maar mijn focus ligt daar niet op. Omdat ik bewust de keuze heb gemaakt om eerst te ontwikkelen als 'persoon/ ikken', is de gave geparkeerd.

Jaren geleden hielp ik bv. mensen regelmatig om van pijn af te komen, door middel van hand oplegging, of gesprekken(of door ze bepaalde bewegingen laten doen).
Ik heb ontdekt dat onderliggende problematiek mensen weerhield van een 'blijvende genezing', want vaak kregen die mensen ergens anders pijn later, terwijl de 'lading' hetzelfde was.
Vaak boosheid op de omgeving, en een 'wil' kwestie.

'Begaafdheid' kan zuiver werken alleen als de persoon in het reine is met haar onderliggende stromingen. Daarom dat ik heel bewust mijn focus gericht houdt op zelfonderzoek.
Het is een onderwerp die heel triggie is in combinatie met zelfonderzoek. Desalniettemin, iemand kan simpelweg begaafd zijn, en of de werking zuiver is, is het afhankelijk van vele factoren.

Mihaela op het forum is de ruwe versie waar ik aan sleutel, dus wat je schrijft klopt ook.

Wijziging aangebracht door Bromsnor op 27 January 2021 om 17:19.
Mihaela is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.