Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 April 2021, 14:31   #11
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
1

Ze is er bijna, maar nog niet helemaal..
Ik gooi er nog een paar in omdat je er zo dol bent de username Mihaela te zien verschijnen op dit forum


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Een mooie vraag, maar op het forum is er geen vertrouwen onderling. Dus antwoorden heeft weinig nut.
Terecht dat men elkaar niet vertrouwt, want iedereen is bezig met de weizende vingertje naar de ander.
De vertaling van bovenstaande:

Een mooie vraag, maar op het forum heb ik ,Mihaela, geen vertrouwen. Dus antwoorden heeft weinig nut.
Terecht dat ik, Mihaela, de ander niet vertrouw, en dat ik Mihaela bezig ben met de wijzende vingertje naar de ander te wijzen.


Lieve Mihaela, dat op een dag bovenstaande overtuiging nog eens mag veranderen mogelijk kun je dan bezig gaan houden met de hoofdzaken i.p.v. met de bijzaken zoals de namenkwestie....Ik gun je dat van harte, bloed van mijn bloed, hart van mijn hart, verbeelding van mijn verbeelding en wat we evt. nog meer kunnen verzinnen....

Het ga je goed, ik ga je je zin geven en het hier bij laten...

En ja ik ga jou, Mihaela, als de verbeelding van mezelf alweer knuffelen want al is de wereld schijn en alles daarin een schijnvertoning, dat neemt niet weg dat er niet zo af en toe hevig geknuffeld mag worden

Luv'you en KiSs
Vagebond is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.