Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 March 2022, 21:55   #11
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het komt niet binnen maar dat is kennelijk dan de bedoeling als je er niet rijp voor bent.
Ik vind dat erg wollig taalgebruik. Ook na ontleding kom ik daar niet uit.
Jij zegt bekend te zijn met zelfonderzoek waarin 'de onderzoeker' op gegeven moment niks anders is dan een overgenomen aanname. (Geloof)
En waar die ontnuchterende constatering, (Bevinding) ook nog wegvalt als onwerkelijk, blijft 'dat over wat alle aanleiding tot verder, dieper, onderzoek uitsluit, onmogelijk en daardoor onnodig maakt.. Het komen en gaan is tot zich-zelf afgerond, dan komt en gaat het niet meer, onbewogen en onveranderlijk is er nog slechts Tegenwoordigheid, wat zijnde 'dat, nergens aan refereert.

Bovenstaande noem ik dan ;De bevinding van onweerlegbare constateringen die 'dagen bij de praktijk van 'diep zelfonderzoek; Verwerkelijking.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat is aan de ontvangerskant. Ik denk zelf dat Dorje dat niet zo op prijs stelt.
Dorje mag dan de ontvanger zijn, maar ik noch jij kunt weten wat daar gebeurd, alleen Dorje kan daar weet van hebben. Dus dat hij het niet op prijs zou stellen is slechts raden en gissen van jouw kant in dit geval.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Heb je wel goed gekeken?
Ik schrijf uit 'zien , niet uit kijken.. in 'zien is geen mentor, leraar, guru, gids whatever, alleen in kijken zit de leraar, guru, gids, mentor.. autoriteit.
Guido is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.