Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 July 2022, 21:35   #11
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Soms is een Marietje helemaal zo gek nog niet. Ik zit hier op een forum waar de forumbaas zo ongeveer dagelijks schrijft dat 'ik' niet bestaat. Om daarnaast uit te kramen dat 'ik' mijn zelfonderzoek zoek heb afgerond.

En we begonnen de dag zo goed. Ik kan in de warboel van dit forum de quote niet meer vinden, maar we leken het eens te zijn dat 'ik' nooit welk onderzoek dan ook kan afronden. Het 'ik' kan niet actief zichzelf opheffen.
Ik ben het niet eens met Marie, ik ben het niet eens met Laurens, ik ben het niet eens met jou en jij hoeft het ook niet eens te zijn met mijn eigen gekraai.

Er wordt hier nogal wat uitgekraaid, en het is gewoon allemaal gekraai, niet meer en niet minder. Het is gewoon goed dat te zien en vooral het gekraai bij jezelf (wat het moeilijkst is te zien als gekraai). Dan vervalt tenminste al al dat gekraai over de ander zijn gekraai en komt er ruimte voor waar er nogal erg ongelukkig met al dat gekraai van iedereen naar verwezen tracht te worden. Die ruimte wordt nu volledig opgevuld met gekraai over een ander zijn gekraai, omdat het eigen gekraai maar niet gezien wordt voor wat het is: ook maar gekraai; en zo blijft dat maar doorgaan.

Laat Laurens kraaien, maar bezie Bassies gekraai voor wat het is en de vlam is van het lont. Hetzelfde geldt voor Laurens, en ook voor mezelf. Als niemand zijn eigen gekraai voor meer dan gekraai zou houden, dan kon dit nog wel eens een helder forum worden. Dat is niet Laurens zijn bedoeling, dat weet iedereen, maar goed, laat hem maar kraaien dan, zolang het een forum is, kan hij zijn eigen bedoeling toch niet opdringen.

Als er één ding is waar ik het eens over wil zijn, is dat het allemaal maar gekraai is. Oh shit, dan is dit hier ook maar niets anders dan gekraai? Juist!
WiNk

Maar er zit iets onder dat door al dat gekraai heen gehoord kan zijn, en dat zit er zowat bij ieder zijn gekraai wel onder, alleen wordt het wel heel moeilijk te horen door al dat gekukeluku over het eigen gekraai en het gekakel over de ander zijn gekraai.

Een mooie afsluiter van de dag?
Dan zijn we een keer goed begonnen en goed geeinidgd! Tjilp, tjilp!
__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeelding heeft het verkeerde formaat Lyme Forum; regels, vragen, idee 13 15 November 2011 06:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.