Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 September 2022, 13:38   #11
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Lees de titel van deze draad: "er is een groot verschil tussen de weg kennen en de weg te gaan". Het draait zelfs niet om de weg te kennen en of de weg te gaan; wij moeten de weg ZIJN...

Ik ben de weg, de waarheid en het LEVEN.
Een 'je' of 'ik' kan de weg nooit zijn. Een Jezus is ook de weg, de waarheid en het leven niet. Het is waarvoor hij staat, het zijn, dat de weg de waarheid en het leven is. Nooit is dat een ik.

De betekenis 'ik ben de weg, de waarheid en het leven' zoals dat bedoeld moet zijn is je al uitgelegd. Maar daar is jou niks aan gelegen, want als het iets blijkt te zijn dat niet meer in je kraam te pas komt wat heb je er dan nog aan. Dan kun je het niet meer als argument gebruiken. Dus blijf je deze plaat, onaangeroerd door de steeds weer aangebrachte correcties, alsmaar afdraaien. Corrigeer ik deze uitspraak schrijf je vier quotes verder weer gewoon opnieuw dezelfde onzin en jij niet alleen.

Dat is nogal gangbaar hier dat je je door niks laat verstoren en geen enkel correctie heroverweegt. Om die reden is het hier reageren een volstrekt zinloze aangelegenheid die je evengoed kunt nalaten. Eenieder blijft hier toch alleen maar stoïcijns zijn eigen stokpaardje bereiden en datgene wat niet in de alsmaar gevolgde eigen gedachtecultuur of kraam te pas komt negeren.
 
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.