Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 September 2022, 14:03   #11
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Er is iets waar ik de vinger nooit goed heb kunnen op leggen. Het lijkt alsof je verstoken van de aanwezigheid van een wereld, in een grot wonende, denkt. Alsof het zoiets als een computerspel betreft waar je in zit en waar je alleen binnen bepaalde parameters kunt opereren, dan wel de wereld ziet als hypothetisch waar geen werkelijke, alleen maar bedachte, invloed mogelijk is.

Iets waarvan ik zelf niet uitga wetende dat het bestaande vermeend is om gewoon mijn dagelijkse ding weer te kunnen doen, en om die contradictie te verklaren dat 'als of' te kunnen doen 'geloof' noem. Kortom ik keer wel terug naar de marktplaats waar alles mogelijk is omdat het zo lijkt.
Jij leest het ook niet goed, of je verstaat niet wat er staat, kan allebei. De vraag die jij jezelf stelt m.b.t. wat je in de quote van mij leest, ondervind eenvoudig een misvorming binnen de kaders waarin jij jouw verstaan verbeeld en/of profileert. Wat jij er allemaal bij haalt, is door mij niet gezegt, en betreft puur jouw invulling.

Het komt nogal gezocht over, wat jij jezelf afvraagt in deze. Tevens kan het reflecties betreffen die alleen geloof vinden in jouw belevingswereld, iig niet in de mijne.

P.S, ik leef niet in een grot, noch houdt ik er dat soort voorstellingen op na. Ik leid een druk sociaal bestaan, en draai 100% mee in de wanen van de dag en de nacht. No worry's.



Alleen 'Niks is wat het lijkt te zijn Laurens, 'Niks.
Guido is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 03:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.