Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Waar gaat het hier verder ook nog over?
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 October 2022, 15:45   #26
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Hier ben ik maar weer gestopt met lezen. Ik ga niet in op zelfkennis welke ontbreekt bij je. Dat is in het verleden zinloos gebleken.
Dat zeg je dus van degene die hier, althans wat mij betreft, het meest voldoet aan het uitdrukking kunnen geven van 'wat je bent' en die er veelvuldig blijk van geeft ook over werkelijk kennis van zaken te beschikken, althans gebaseerd op ervaringen uit het gedegen zelfonderzoek die ik zelf ook heb gedaan. Dat was in het begin ook bij jou het geval maar je bent aan het ijlen geslagen.

Maar deze vermelding van ondersteuning door mij aan hem ten behoeve van jou is helemaal niet nodig als je aan waarheidvinding zou doen want dan zou je zelf ont'dekken dat Dorje zich heel dicht bij zoiets als de ultieme waarheid bevind. Kortom nu je die ont'dekkking niet zelfstandig kunt doen zonder er door mij op te worden gewezen zegt dat, naar mijn idee natuurlijk (en ik ben niet maatgevend), alleen maar dat je wel heel ver van dat wat waarheid is moet bevinden.
  Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.