Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 October 2022, 15:15   #22
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Je zag je kans schoon om weer eens de leraar uit te hangen, er van uitgaande dat Marie zo onwetend is dat ze niks van identificatie weet. Identificatie is beginnerswerk, dat niveau is Marie al lang ontgroeit. In een serieus zelfkennis-gesprek zou 'identificatie' nooit onderwerp van gesprek mogen zijn.

Maak je geen zorgen dat ik me beleerd zou voelen, ik zie de gaten in je zelfkennis. Ik wijs er slechts op dat enige bescheidenheid niet zou misstaan.
Kennis over het zelf is jouw winkel.
Daar kan je oud mee worden.

Waar het hier op dit forum om gaat is niet gaten opvullen met nog meer kennis (nog meer verhaaltjes), maar verlost geraken van de gaten en wat er allemaal om heen gebrouwen is voor Werkelijk te houden.

Dat het om gaten opvullen gaat is gewoon de scheerschuim die achter je oren is blijven hangen, en wat je als gebrek aan bescheidenheid verhaalt als het aangewezen wordt dat het er nog hangt. Het hangt er nog steeds, Bassie. Geen bescheidenheid nodig om dat niet of wel aan te wijzen, dat gaat hier geheel vanzelf en heeft niets met "mij" of "mijn" kennis te maken, integendeel.
__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.