Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Mededelingen forumbeheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 January 2023, 15:51   #12
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat zat er aan te komen. Hartelijk dank voor het in de lucht houden van dit forum door de jaren heen. Dat was voorwaar niet altijd eenvoudig. Blijkbaar trekt dit onderwerp (ook) vreemde snijbonen aan. Maar niet getreurd ... Ik heb ook vele waardevolle momenten en ontmoetingen voorbij zien komen.

In Prediker staat:
"werpt uw brood uit op het water en gij zult het vinden na vele dagen".
Met andere woorden: doe wat je vind dat je moet doen en heb vertrouwen (linksom of rechtsom) in het resultaat.

Afijn, het was mij vaak, meestal, een waar genoegen om hier te zijn.

Hartelijke groet, Renoir!
Vreemd toch, maar het blijk uit jullie reacties hier, steeds meer en meer, dat de enige die hier veel heeft opgestoken, de dwaze Marie moet zijn...
Oké, ik moet jullie dan ook bedanken voor jullie voortdurende en meestal minachtende tegenspraak en jullie voortdurende weigering om mee aan de waarheid te bouwen..., opgesloten als jullie zaten in jullie eigen aan de kant geschoven ik of welke vervangen werd door het aan de kant geschoven eigen 'ik' van anderen...
Hetzelfde een beetje zoals ; als ik een glaasje op heb reid ik niet zelf, maar vraag ik aan een ander die een draadje opgedronken heeft (want op dat ogenblik zijn er in de omgeving geen andere aanspreekbare mensen meer te vinden) om mij veilig naar huis te brengen...
In ieder geval het gaat jullie allemaal opperbest... weet dat ik mijn doelstellingen wel allemaal heel ver heb uitgewerkt...
marie is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.