Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 February 2012, 07:56   #11
Frederiki
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 February 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogen-bliksem
Wie/wat is diegene die de vraag stelt? (nogmaals)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi(ikke)
Geef nu zelf eens een keer antwoord op deze brandende vraag, je gooit ons er constant mee om de oren.
Dames... dames... alstublieft!

Dit soort discussies verstoort de goede gang van zaken op dit forum dat bedoeld is voor het poneren van uitspraken die in geen geval mogen tegengesproken worden.

Daarom zal ik dit probleem eens en voorgoed uit de wereld helpen!

De bedoelingen van Ogenblik-sem zijn nobel en edel! Zij wil met haar steeds herhaalde "wie of wat" vraag aangeven dat zij onder geen beding een discussie wil aangaan, omdat zij de teneur van dit forum begrijpt!

Maar om beide kampen tot rust de brengen... er is een antwoord! Een wereldberoemd historisch antwoord!

Toen Jozef aan Maria vroeg wie verantwoordelijk was voor het feit dat zij zwanger was, antwoordde de onvolprezen maagd: "De Heilige Geest!"

Hier is je antwoord!
Als ogenblik-sem ons in de toekomst 'om de oren wenst te slaan' met haar eeuwige wie/wat vraag, antwoorden wij monter: "De Heilige Geest!"
Frederiki is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.