Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 June 2010, 11:03   #11
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Awareness, over mannen en hun kuiten....

Gezeten achter de p.c. , staar ik naar buiten, naar de prachtige, witte bloemen in de bloeiende boom, in onze voortuin, waarvan ik de naam niet weet. Tot mijn blik getrokken wordt, door de buurman aan de overkant, die net terugkomt van zijn rondje met het hondje, en zijn witte, magere en behaarde stelten (stel ik me zo voor, omdat ik te ver af zit om dat werkelijk te kunnen waarnemen), maar ik heb zijn witte kuiten deze week reeds eerder van dichterbij kunnen aanschouwen, vandaar.

Ik vind mannen in korte broeken echt weerzinwekkend. Je zou toch spontaan lesbisch worden als je zo'n man ziet. En als ze dan tot overmaat van ramp ook nog van die sandalen dragen, dan krijg je toch spontaan braakneigingen? Een enkeling draagt zelfs, als klap op de vuurpijl, ook nog sokken in die sandalen. Dan lijkt het klooster de enige uitweg.

De moraal van dit verhaal? Soms is het maar beter om niet te aware te zijn. Dan zou het gauw gedaan zijn met de bevolking. Kortom....wat zit ik weer heerlijk uit mijn nek te lullen.
Nadje is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.