Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Niet verlicht
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Niet verlicht Mooi nu kan er wat gedaan worden.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 October 2012, 22:43   #11
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard Vaag ?..my ass !

Dan toch nog maar even de moeite' genomen om op het voorvalletje terug te komen.
Dit omdat het voorvalletje door het geleuter over en weer, van iedereen die zich er mee bezig is gaan houden, compleet uit z'n context gehaalt word.

Renoir heeft de quote weggehaalt niet' omdat deze Vaag was, of anderzins Onbegrijpelijk, nee, hij heeft m' weggehaalt omdat hij precies in het hart van Renoirs gedrag op het forum' terecht kwam.
De quote was zeer Duidelijk en voor iedereen begrijpelijk leesbaar...to the point.
De quote was te' confronterend voor ons aller Renoirtje.

De quote legde haarfijn bloot wat de ;Werkelijke drijfveer is achter al zijn woordjes vertoon.
En daar lusten de honden geen brood van !, een drijfveer waarvan hij zelf altijd zo mooi verbloemt zegt dat het zijn intrinsieke opdracht is ! ha ha ha ha ha my ass.
Ik liet in de quote heel duidelijk zien Waarom hij met zijn verbale vertoon op het forum (Daar buiten is het hoogst waarschijnlijk een angstig , onzeker, ingetogen mannetje) niks anders doet dan de oprechte aandacht van lezers te Misleiden. Dan kun je zeggen , ja' maar daar zijn we toch zelf bij, we laten ons toch niet zomaar wat op de mouw spelden ?, dat gebeurt dus wel, want jullie slikken' zijn verweer nu ook al, terwijl julie niet eens weten wat er in die quote stond...ik bedoel maar.

Omdat hij zegt dat het om vaag taal gebruik ging, nemen julie dat direct van m' aan, zo slaafs is het ja en amen geknik al binnengeslopen in julie besef.

Er is dat bekende gezegde; velen zullen zich geroepen voelen' maar slechts weinigen zijn uitverkoren. wel...
Als het echt' is dan doet die uitspraak er totaal niet meer toe, niet als voordeel en niet als nadeel , als het niet' echt is...dan doet die uitspraak ertoe !,inclusief de zogenaamde intrinsieke opdracht ha ha ha ha

Beste mensen, julie natuurlijke aard en essentie' is een hier en nu, dit' moment , absoluut vrij gegeven realiteit' waar je verder niks voor hoeft te doen' noch te laten ! het bewust' Onder-vinden dat dat altijd al het geval is, en zal zijn...hoeft niet gezocht , ont-dekt of geweten te worden, het overkomt je...of niet. En als het je binnen de bewuste Onder-vinding van je mens zijn' niet overkomt', dan is er geen vuiltje aan de lucht, je natuurlijke aard en essentie is dan evengoed die absoluut vrij gegeven Realiteit....
Juist het er naar zoeken, willen weten' of ont-dekken houd je in de 'Waan' . Een 'Waan' waar onze grote vriend en toegewijde Renoir' zich in heeft ...opgesloten.
Ik kan dat zien' en constateren omdat het' mij is overkomen...zonder dat ik er naar zocht, of mijn Best' er voor deed.

De quote was begrijpelijk en duidelijk !, zodanig' dat Renoir m' heeft verwijderd omdat hij aan zijn watertje kon voelen dat als dat door de lezers gelezen zou worden ...de beste man bij iedereen door de mand zou zijn gevallen...!

Wees wakker !, of slaap lekker....het besef is aan julie.

vr gr Sagnaar.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.