Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 February 2013, 18:48   #18
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij indruk is, is dat jij na aanleiding van mijn tekst iets persoonlijk opvatte, iets wat niet eens naar jou gericht was. Ik gok op het woord confronterend dat ik in mijn tekst gebruikt had.
Wij waren volgens mij in een gesprek, en het stroomde. Voor mij was het gesprek ietwat klaar omdat ik geen impuls meer kreeg vanuit je tekst. Niet dat het niet inspirerend was of niets zeggend, maar ik had het gevoel dat wij redelijk alles besproken hadden wat van belang was.
Daarom dat ik ineens iets algemeen ging delen.
Jouw reactie erop kwam op mij over alsof jij door mijn woorden geraakt was. Ik weet het niet of het zo is, maar hoe dan ook, je tekst was ineens in mijn beleving afstandelijk en ietwat verdedigend.
Ik ben nu helemaal niet boos of zo, alleen het voelt alsof er een kortsluiting plaats gevonden heeft in ons gesprek.

Dit is mijn beleving..
Deze had ik nog niet gezien. De kortsluiting klopt wel, maar niet iets door wat jij zei maar mij op een andere manier bewust werd. Ik besefte dat ik ons gesprek begonnen was vanwege ons patroon te doorbreken. Die kans wilde ik ons geven.

Wat je Hans nu weer probeert in de schoenen te schuiven is lariekoek. Hij heeft iets goed van mij gezien. Dat heeft helemaal niets met jou te maken. Ook al was zijn bericht eerder aan jou de aanleiding ( dat met die goede bedoelingen die je niet zou hebben). Maar dat is iets tussen jou en hem,
met zijn mening daarover heb ik ook niets mee te maken.

Ons gesprek heb ik daarom wel als goed ervaren er werden mij juist een aantal dingen nog duidelijker. En had je het al weer benoemd je bezwaren, je twijfels enz. Toen hij nog een keer met zijn opmerking kwam waren we ook daarmee zo goed als klaar. Voor mij heeft dat niets veranderd.
Ulla is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paranormal begaafd Mihaela Beginnend zelfonderzoek 8 21 January 2021 21:38
DVD leven in helder bewustzijn. Heerda Eckhart Tolle 294 7 October 2014 13:52


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.