Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 16:01   #9
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
De software is alleen al 400, het bedrag van 140 euro ben ik jaarlijks kwijt aan de serverruimte en behouden van de naam Zelfkennisforum.

Jouw internetvriendje vraagt dat overigens ook voor de serverruimte. Ik ben in voor iedere reductie van de kosten. Ik hou helemaal niet van schooien.

Het lijkt bijna chantage dat wanneer het streefbedrag niet gehaald wordt het forum zal sluiten, maar we zullen zien wat het jullie waard is om het in de lucht te houden.

Mij is het in de lucht houden tegenwoordig niets meer waard.
Natuurlijk is een bijdrage wenselijk of ook gebruikelijk. als je kosten maakt en je ervan mee wilt profiteren. Toen ik hier een paar jaar geleden via via uitgenodigd werd, was mij hier dus niets van bekend, volgens mij stond hierover ook niets in de forum regels en dat een item zou kunnen worden.
En ik wil zelf ook liever niet op kosten van anderen blijven.

Als ik besluit mij op grond van deze redenen wel uit te laten schrijven hoop ik dat dat onder deze omstandigheden wel met onmiddellijke ingang mogelijk is. Ik ga hierover na denken en heb dan geen bedenktijd meer nodig als ik dit besluit kenbaar maak.
Ulla is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.