Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Waar gaat het hier verder ook nog over?
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 March 2011, 11:50   #9
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Ach wat hoor ik nu is de immer Gezellig synoniem aan Arresleetje? Ja dan kan ik toch de verleiding niet weerstaan iets te zeggen over de so called, nimmer teleurstellende en intelligente, voor sommigen, bombastische taal die kennelijk indrukwekkend over komt of zelfs over moet komen op de onnozelen die niet in de gaten hebben dat het vooral gebakken lucht is waar ze mee om de tuin geleid worden door de gewiekste zakenman.

Ben benieuwd hoe de altijd Gezellige Gazelle het zal doen wanneer hij geen nagel meer heeft om zijn kont te krabben. Ken je dat Arresleetje, geen nagel hebben om je kont te krabben als je jeuk hebt en ook nog eens op een stronthoop zit? Da's niet zo leuk hé...je zal het wel niet kennen denk ik, vandaar ook dat je waarschijnlijk ook nog in staat bent te oreren ten overstaan van het volk dat zit te wachten op een sprookje zodat ze s'avonds met een voldaan gevoel, dat ze weer zinvol bezig zijn geweest die dag, zich ten ruste kunnen leggen
Marijke is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De verlichte visie van Sagnaar sagnaar Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 548 24 June 2017 11:05


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.