Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Waar gaat het hier verder ook nog over?
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 March 2011, 22:11   #19
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gazelle Bekijk bericht
beste renoir....
wat zit jij toch vol met voor-oordelen. dat 'ik' mag er van mij helemaal zijn..
dat 'ik' wat doorgaat voor 'mij' laat ik er helemaal zijn....het komt 100% uit de verf.
juist omdat ik de manifestatie en expressie van dat 'ik' niet dwarsboom door er een 'verdachte' van te maken, wat gebeurt waneer je aan het spontane zijn' restricties oplegt vanuit gevoel/beleving van zelf-twijfel.
dat 'ik' maakt zich vuil aan alles.....daar gedijt het op . ('ervaringen')
dat 'ik' mag zich zo vuil ('ervaringen') maken als het wil en kan ondervinden.
omdat er 'herkenning' en 'merken' is dat 'ik' niet te zijn......mag en kan het zich in vol ornaat tonen.....
'ik' heb geen dubbele agendas nodig.....omdat 'ik' er helemaal ben' en kan zijn.
Ja dat het 'ik' er van je mag zijn is wel duidelijk ar, dat 'ik' mag zelfs vooroordelen van je hebben. Toevallig bleef tijdens een verjaardagsbijeenkomst gisteravond het feestvarkentje zijn 'ik' zo prominent presenteren dat sommigen het op een schreeuwen en anderen het op een huilen zetten. Wat er bij me opkwam was 'jammer dat die man zich zo met zichzelf identificeerd, dat ie alles in het werk moet stellen om het ten koste van alles en iedereen om zich heen moet verdedigen'.

Maar het is waar ar, dat 'ik' kwam 100 % uit de verf, het mocht er helemaal zijn (ten koste van anderen ook). Hij dwarsboomde zijn manifestatie en zijn expressie niet, terwijl sommigen sprakeloos, anderen hem pips maar niemand gelaten, hem met stijgende verbazing over hoe iets uit de hand kan lopen, opnam. Het spontane zijn werd geen enkel restrictie opgelegd, precies zoals je zegt ar toonde het zich in vol ornaat en bevuilde zich zoals het wilde.

De man had geen benul wat hij is noch bleek hij bereid dat te onderzoeken.
Rennie is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De verlichte visie van Sagnaar sagnaar Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 548 24 June 2017 11:05


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.