Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 May 2013, 17:37   #11
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ik ben de Bron Nadje?

Ik snap wat je bedoelt met het gevaar dat de roeping het doel op zich gaat worden. Dat is nou precies wat ik waarneem bij Renoir. Een reden te meer om hem scherp te observeren, want zo wil ik niet worden. Ik ben mij er van bewust dat ik (in mijn gedrag) veel op hem lijk.

Anyway, toch bedankt voor je reactie. Want hier wijs je terecht op.
Graag gedaan. Grappig toch hoe we altijd makkelijker de vinger op de zere plek kunnen leggen bij een ander, dan bij onszelf. Dat geldt uiteraard ook voor mezelf. Jullie lijken inderdaad veel op elkaar. Vandaar ook dat botsen. Toch blijf ik het mooi vinden om te zien hoe jullie toch steeds opnieuw weer toenadering zoeken tot elkaar. Dat is voor mij puur genieten.

Wil ik hierbij van de gelegenheid gebruik maken om jou te bedanken voor het wijzen op reacties die voortkomen uit (een m.i. misplaatste vorm van) loyaliteit. Waar ik zelf ook niet altijd geheel vrij van ben. Laat dat gezegd zijn. Ik merk aan mezelf dat jij me daar een duwtje mee in de rug hebt gegeven om me daar wel vrij van te maken. Dat kan voor sommigen dan misschien vreemd overkomen en daardoor (ten onrechte naar mijn idee) gelabeld worden als zijnde meedoen aan verdeel- en heerspelletjes. So be it.
Nadje is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Over een boer, een paard en een zoon ... Rob Boeddhisme 2 25 November 2014 00:17
Wat is een normaal mens? Nathan Jiddu Krishnamurti 13 4 September 2011 10:33


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.