Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 June 2013, 09:54   #14
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Reactie van Niets:

Wat dacht je Rennie? Niets is weg, nu kan ik mijn ego wel laten jokkebrokken?
Ik heb nooit gezegd dat ik mijn ego adoreer. Ik heb gezegd dat ik een ego heb (net als iedereen) en dat ego zich altijd zal manifesteren! Bij jou manifesteert je ego zich als 'egoloos'. Zo kan jouw ego zich mooier voordoen dan hij is. Ondertussen zag ik jouw ego gisteren nog met Mihaela en Hans in de zandbak spelen?. Denk je nu echt dat niemand (behalve je volgelingen) dat doorziet?!?

En je herkent ego niet eens altijd. Je ziet alleen het laaghangend fruit. Maar wat hooghanger fruit zoals suicidewens, trauma enz is ook gewoon ego. Maar op het praten alleen al over het hooghangend fruit geeft jouw ego al een time out?..kennelijk is jouw ego erg bang voor het hooghangend fruit.

Bij de weg, ik herken in jouw gedrag een heerszuchtige vader. Heb jij die in je jeugd gehad? Ja, psychologie van de koude grond. Maar die werkt wel opvallend vaak?.

Vriendelijke groetjes van je vriend Niets.
Ik ga dit weghalen Virgo.

Niets is hier zelf lid en hoeft zich niet te verschuilen achter een boodschappenjongen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor mensen die verlicht willen worden. Rennie Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 50 1 March 2013 22:28
Verlichting voor luie mensen. Aart Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 2 17 February 2013 19:50


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.