Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 June 2013, 14:54   #17
Tine
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 September 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Ik neem aan dat jij net als de meeste mensen je voordeur en je fiets op slot doet, Aart. En dat je de experimenten die Tineke opperde niet dagelijks in de praktijk brengt?
Ik kan het natuurlijk niet zeker weten, maar het zou me niet verwonderen als Aart geen behoefte voelt om zichzelf (of zijn bezittingen) te "beschermen". Maar ik denk tegelijk dat hij automatisch (zonder daarover te hoeven nadenken) dat wat anderen als privé beschouwen, respecteert en niet zomaar een niet op slot gezette fiets zal nemen (om vlugger op zijn bestemming te geraken of zichzelf een gezellig ritje te gunnen bijvoorbeeld) of een niet afgesloten huis zal binnengaan om daar het één en ander "mee te nemen" (omdat dit sneller, gemakkelijker en goedkoper is dan naar de winkel gaan om het te kopen).
Aart z?gt dus wel dat hij niet weet wat privé is, maar past volgens mij het principe wel degelijk toe in de dagdagelijkse praktijk.
Tine is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moeten prive berichten prive blijven ? Rennie Forum; regels, vragen, idee 107 15 April 2013 22:58


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.