Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 June 2013, 19:17   #11
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je gaf een keer aan dat je rimpels hebt waar jij niet zo blij mee was..

het voorbeeld is niet zo goed, het gaat meer over geestelijke dingen die iemand aangaat, processen waarin iemand zich bevindt, of kwetsbaren gebieden die men op het forum deelt, met het doel onderzoek en verdieping.
Als de genoemde details vervolgens misbruikt worden, of gebruikt worden in een oppervlakkige/dollende sfeer, gaat de aandacht ergens anders naartoe.
Is meer dat er een ander sfeer gecreëerd wordt..
In mijn beleving wordt de ambiance vruchtbaarder als men niet direct grapjes over maakt, over de gedeelde kwestbaarheden/of gebieden die onderzocht worden, maar als men zich inspant om bij zichzelf ook soortgelijke voorbeelden te ontdekken, en vervolgens ook te delen.

Volgens mij, hoe meer grapjes over gemaakt worden, en de draak mee gestoken wordt, hoe minder snel men in het vervolg durft iets te delen, wat vervolgens de sfeer afgesloten maakt, en oppervlakkig.

zoiets...
Er is wel meer waar ik niet blij mee ben dan die rimpels alleen.....het punt is, je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken, dus daar ga ik verder ook helemaal geen energie (meer) in steken. Ik ben verantwoordelijk voor mezelf en mijn eigen zin. En de ervaring heeft mij geleerd dat als ik het goed naar mijn zin heb, dit meestal afstraalt op de omgeving, dus iedereen blij. Bij een forum is dat misschien wat lastiger. Ook om in te schatten hoe en wat en waar iemand precies staat. En dan kunnen we het daarover hebben zoals we nu doen. Dat is toch prima?
Nadje is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.