Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 July 2013, 16:21   #7
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Jaaa dat zie je goed , ik wil me weer "goed" voelen. Zit inderdaad nog een dingetje. Leuk om de dingetjes helder te krijgen hoor.
Ik heb een Sofie Harmonie in me. Zijn ook momentjes geweest dat ik dacht : "had ik het maar nooit gedaan". Maar dat is omdat de harmonie er niet is. Ik zie dat wel. Daardoor heb ik al heel veel in mijn leven opgeslokt met als gevolg dat er heel wat kilo's aan zitten die daar wat mee te maken zouden kunnen hebben.
Het voelde ook goed om het gesprek aan te gaan.

Als ik jouw verhaal lees zie ik inderdaad een vergelijk en wat ik zie, dat het zacht voor jou is en dat je je grens goed hebt aangegeven. Je hebt geaccepteerd tot die grens en die ging ze blijkbaar over. En dan is het ook goed om het uit te spreken.

Doordat ik nu voor het eerst écht heb uitgesproken heb ik wel iets omgezet, zo voelt dat dan. Een volgende keer doe ik het weer. Maar misschien omdat ik nu zie dat ik het overleef. - dat was de angst- .

Bedankt voor jouw verhaal!
Jij ook bedankt voor jouw verhaal Jos
Mihaela is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Woorden, woorden en nog eens woorden.... Naadje Waar gaat het hier verder ook nog over? 11 2 July 2011 11:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.