Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 July 2013, 19:47   #11
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik ontwijk niks, waarom zou ik? De eerste keer was onterecht, daar is toen ook een hele discussie over geweest en nav die discussie was heel helder en expliciet gezegd, niet met 2 of meer mensen gebruik maken van een account. (Of je het daar nou mee eens bent of niet, zo zijn hier de regels). Toen deed Virgo jou opnieuw een aanbod en kreeg daarop een ban en vervolgens deed jij het nog eens dunnetjes over. Ik noem dat uitlokken en vond de ban geheel terecht. Bij beiden.
Laatste opmerking er over. Het is geen geheim dat Renoir van mij af wil en steeds naar wegen zoekt om dat te bewerkstelligen. Dat is wat je ontwijkt.
Jij roert wat verschijnselen aan, maar je gaat er vierkant aan voorbij dat Renoir regeert met willekeur. (en dat nog zelf toegeeft ook)

Dit systeem van horigheid aan 'hen die boven ons gesteld zijn' is wat onze wereld zo ziek maakt. Die horigheid is het ego wat altijd zijn eigen belangen voorop stelt.

Die eerste keer was helemaal ziekelijk om de situatie rond Danique te gebruiken. Dat is dit keer gelukkig niet gebeurd. Nu was er gewoon geen reden. Dat wat jij benoemt (met zn tweeen op een account) was een vervolg.

Zo, nu weer over tot de orde van de dag:)
Freerider is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 03:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.