Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 July 2013, 15:05   #11
Esradha
Vicaris

Esradha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat weet ik dat het voor jou oprecht is Esradha, maar mijn kijk op de reacties onderling, die plaats vinden op het forum, is zo afwijkend blijkt, dat het voor mij geen zin meer heeft om te noemen hoe ik het zie.
Ik neem zo duidelijk waar, de stroming van onbewuste intenties die men tot reacties zet, ik kan alleen maar leren om het te laten, en alleen te delen met mensen die dezelfde kijk op hebben, anders voelt het als dweilen met de kraan open voor mij...

Hoe is het met je trouwens?
Dank je voor je vraag. Het gaat vooruit, maar ik heb nog wel de hele dag hoofdpijn. Met name fysieke inspanning geeft nog snel verergering van die hoofdpijn. Duizeligheid en misselijkheid wanneer ik teveel gedaan heb. Nu is het dus zoeken naar de grenzen en die langzaam uitbouwen. Zodat ik weer steeds meer kan doen en steeds minder op bed hoef te liggen. Heb ik mijn les ervan geleerd? Niet echt vrees ik. Of ik wil te snel als ik dat zeg. Ondanks dat ik wel zie wat het betekent, is echt inzinken toch weer een stap verder. Maar ieder moment van even zien draagt dan wel bij aan het ooit 'echt' inzinken en veranderen, hoop ik maar.
Esradha is offline  

Colofon