Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 December 2013, 15:37   #11
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ulla, waarom ik het doe heb ik in mijn reactie juist getracht uit te leggen. Datzelfde geldt voor de keuze van gebruikmaking van andermans woorden. Wat heb je daar niet aan begrepen dat je deze vragen opnieuw stelt? Of zijn het retorische vragen misschien?


Ik heb ook geen probleem met egodingen, maar nadat onderzoek heeft plaats gevonden. Ik heb niks met ouwe koeien uit de sloot halen. Herinnering is altijd onbetrouwbaar. Het gaat niet om storen, het gaat gewoon om dat ik daar het nut en de zin niet van inzie. Heeft niks met ego te maken. Ik ben simpelweg selectief in zaken die ik wel en niet leuk vind en die al of niet mijn interesse hebben. En mijn interesse ligt niet bij ouwe koeien. En al helemaal niet bij Anja O. Vandaar.

Mijn vraag had alleen betrekking waarom je het dan nog uitlegt, als je ervan baalt en daar eigenlijk geen zin in hebt. Ik had hem duidelijker moeten stellen.

En alles wat je als nuttig of niet nuttig ziet, zinlos of onzinnig, of wel of niet je interesse heeft komt voor mijn gevoel uiteindelijk wel vanuit je mind, je ik vandaan. Een levend wezen zonder ik beleving boeit dat allemaal niet, die kun je vertellen wat je wilt ook al zijn het oude koeien uit de sloot. Maar ik krijg nu het het idee dat je meent dat ik het gebruik van oude koeien verdedig. Ik heb momenteel ook niet echt het gevoel dat je mijn teksten goed leest en dingen in leest vanuit een eigen gevoel van geraaktheid.

Wijziging aangebracht door Ulla op 27 December 2013 om 16:26.
Ulla is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gelijk maar... Natan Jiddu Krishnamurti 1 23 March 2015 11:21


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.