Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 January 2014, 19:10   #10
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
beste freethinker, ik je gelezen maar ik ben een slappe zak die al in geen dagen een goede hap eten door haar keel heeft gekregen en nauwelijks een oog heeft dicht gedaan. Met andere woorden ik voel me totaal uitgewoond. De lust om überhaubt nog woorden, laat staan fijn ergens over te discuseren, hier op dit forum te verspillen is mij volledig vergaan. Ik ben totaal discussiemoe en laatdat dus gaarne over aan diegenen die nooit en never niet moe lijken te worden aan mij is het niet langer besteed en was het eigenlijk al nooit aan besteed.

Ik wil je danken voor je reaktie maar ik heb erg gewoon de energie niet meer voor zou Gerard Joling zeggen. Ik wens jou veel schrijf plezier hiero, maar ik heb nu alle tijd en energie voor mezelf nodig, verder bezig houden met alle rondtollende neuronen is voor dit moment wel het allerslechtste wat ik voor mezelf kan doen. Vergeet verder maar wat ik gezegd heb, het is misschien toch de grootst mogelijke onzin voor je en laat het dat ook maar zijn.

Laat maar hier verder op te reageren want ik reageer niet terug.

Thks en


Ok. Maakt me trouwens ook niks uit. Ik klets gewoon tegen je aan en of je terug reageer is iets wat nu nog niet aan de orde is.

Je klinkt als een opgebrand mens. Die haar laatste energie gebruikt voor een strijd om iets wat mij totaal ontgaat. Ik kan daar allerlei wijsgerigheid aan besteden, maar wat heb jij aan andermans wijsgerigheid?

Daarom beperk ik me maar tot 1 raad: doe eens iets wat je tot dusver nog niet gedaan hebt. Kennelijk heeft alles wat je tot dusver gedaan hebt niet gewerkt, duszzz...
Freerider is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.