Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 January 2014, 23:55   #11
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ja, ze laat emoties zien. Maar zodra je Vaagje aan haar veren raakt schrikt ze op en vliegt ze weg. Renoir laat ook vaak emoties zien. Ook al een punt van overeenkomst. En Vaag en ik zijn het er ook over eens dat Renoir gevoelloos is (veinst, want ook Renoir is niet gevoelloos)
Nou dat valt reuze mee hoor Freerider. Wanneer men open voor me is ben ik heel goed in staat mijn verhaal te vertellen en kan ik je precies alle in's en out's vertellen hoe wat waar zit en waar ik een probleem bij ondervind, maar dan moet je wel die kans krijgen en niet oplopen tegen beheerder en/of zijn vriendjes die vanuit zijn of hun emotie de meest krankzinnige dingen doet omdat hij het anders benauwd krijgt. Dit forum hier is wel de meest ongezonde omgeving om iets aan zelfkennis te doen, want zodra je er iets aan gaat doen krijg je mensen op je dak die mogelijk nog zieker zijn dan je zelf bent, alleen zij weten dat niet van zichzelf laat staan dat ze het willen weten. Dat is wat ik geleerd heb. Het is beter om je bek te houden en eerst en vooral de beheerder op de eerste plaatst te zetten in de hoop dat het ooit nog eens wat wordt mbt die zelfkennis.
Vagebond is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.