Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 July 2014, 01:09   #11
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Doe niet zo belachelijk (ook dat is gevoel)
.... belachelijk is een mening, geen gevoel. Het gevoel wat aan deze mening vooraf kan gaan is verontwaardiging, teleurstelling, boosheid etc.
Jij kunt voelen welk(e) gevoel(ens), ik zie alleen je mening zoals je hem hier weergeeft.....

Citaat:
alsof ik niet in staat zou zijn mijn gevoel te hebben en te uiten en ik ervaar evenmin angst dat te doen.
Lees je eigen opmerkingen nog eens terug n?t na de geboorte van Rosalie, toen ik je vroeg naar je gevoel, je emotie.....

Citaat:
Je zou eens wat minder in je eigen perceptie moeten ronddwalen dan wel wat je daar vindt projecteren op de wereld.
...........

Citaat:
Ook de hartverwarmende reacties, in ieder geval van Tine (zegt ze elders), hebben gewoon een eigen motivatie te doen wat ze doen en dat heeft niks te maken met wat jij in je eigen perceptie daarover vindt. De uit verbondenheid met je uitgeschreven Puppetji is hier ook alweer actiever dan ooit en schrijft weer ieder draadje lustig vol. Who fools who?
Ieder van ons heeft zijn/haar eigen motivatie en ervaring. Wat ik als hartverwarmend ervaar kun jij van alles van vinden, maar dat maakt jouw bevinding/ervaring nog niet meer waar dan die van wie dan ook. Mijn ervaring is mijn ervaring, jouw ervaring de jouwe.... Doe (of laat) ermee wat je wilt/kunt....

En who fools who? Je kunt iedereen belazeren, inclusief jezelf (ego ;).....)

.... Leer leven met jezelf, vóórdat je de behoefte voelt om de wereld verder te verbeteren en iedereen te belazeren, is mijn advies. Maar je mag het gerust naast je neer leggen Rennie :)

Citaat:
Maar tegen wie zeg ik dat? Je wilt toch niet meekijken hoe het ook wel eens anders in elkaar kan steken dan zich dat in je brein voordoet en dientengevolge niks leren.
Tja, waarschijnlijk zeg je dit alles tegen jezelf dus :)

Kortom: wees de verandering die je wilt zien/zijn in de wereld!!
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.