Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 August 2014, 22:55   #11
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou Sterre ik heb geen flauwe notie van wat jij dan 'ook' ziet. Wat wij echter wel zien is dat je bezig bent met iets te vergoelijken dat wij nu juist trachten voor zichzelf te laten ontwaken vanwege het gegeven dat het allemaal toch ietje ernstiger is dan jou zgn 'geeft toch niet...ect'.

Of kort gezegd: wij zien je hier, voor de rest van de mensheid, het belang van gedegen zelfonderzoek onder het tafelkleed schuiven. Wat is de reden dat je dat doet Sterre?
Ik reageer maar gewoon op deze laatste quote. Het is voor mij ondoenlijk om al die reacties te gaan lezen. Welke gek begint daar aan? Uiteraard zal ik daar weer op worden afgerekend, want dat geeft mij geen recht van spreken. Redelijk voorspelbaar allemaal. En het weerhoudt mij er toch niet van om gewoon mijn zegje te doen. Ook redelijk voorspelbaar. Dit gezegd hebbende, en de vrijheid nemend voor mijn beurt te spreken, dat jij niet ziet wat Sterre ( ook) ziet, kun je Sterre toch niet aan rekenen? Wat valt er te vergoelijken als er geen belang ( meer) is gediend? Wie dient er ( voor zichzelf) te ontwaken, als er geen belangen zijn die gediend hoeven te worden . Wat valt er dan onder het tafelkleed te schuiven, als er geen belang (meer) mee gediend is? Wat blijft er over van redenen als er geen belangen meer gediend hoeven te worden? Zo lang er nog belangen zijn, is er nog zelfonderzoek te doen. Ik heb niet eens voor mijn beurt gesproken. Zie dat Sterre zelf al gereageerd heeft. Saved by THE bel.
Nadje is offline  
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.