Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 November 2014, 16:50   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Hoi Marie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
.. Voor zover ik weet heb jij mij eerder, niet onvoorwaardelijk, is ook niet nodig, maar meer gelijk gegeven met mijn vroegere opstellingen omdat je het in min of meerdere maten op dezelfde wijze zag; dus waarom zou ik jou bij die anderen tellen?.
Ok, ik begreep je zin niet, dus daarom de vraag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
..
Ik blijf erbij dat ik mij ongemakkelijk voel bij de hele situatie omdat ik weet of veronderstel dat alles wat ik zeg door jou gezien wordt als persoonlijk tegen of voor jou gebruikt, als gekleurd door jouw bril. Ik voel mij niet meer vrij om vrij-uit te spreken tov jou.?.
Ik heb dat niet bij jou Marie, zelfs ben ik echt verbaasd dat dit bij jou leefde.
Ik sprak mijn irritatie uit in de veronderstelling dat tussen ons geen spanning leefde, en dus wij met gemak zoiets zouden kunnen bespreken. Ik was wel benieuwd naar jouw reactie erop. Wel moet ik zeggen dat jouw reactie een beetje vreemd op me overkwam, kon het echt niet plaatsen waarom je zei dat ik moet vergeten en het kwam apart op me over. Zelfs overwoog ik eerst om het voorbij te laten gaan. Nu ben ik blij dat ik de aandacht aan gaf, en dat dit nu aan bod komt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
..

Neem dat wat jou is overkomen door Puppetti overkomen zou zijn; het kan zijn dat ik de hele discussie niet gevolgd zou hebben en nooit gereageerd zou hebben, ......
Ik weet niet precies wat jij hier mee bedoelt. Oh ok, begrijp het nu.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
.. ik mij wel degelijk op mijn tenen getrapt toen je wel Looro bedankte, wat hij ook volgens mij verdiende, maar deed alsof ik lucht was...
Ik moet een beetje om lachen toen ik las wat je hier schrijft. Wat in me opkwam was: Ik had geen Oscar gewonnen, om uitgebreid mijn Dankwoord te zeggen. Ik hoop dat jij de humor hier in ziet.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
..
Ik had wel door dat je mijn tussenkomsten niet zo erg apprecieerde, misschien dat ik daarom zei te vergeten wat er gebeurd is om te proberen op een ongedwonge nieuwe lijst met elkaar te kunnen omgaan..
Lieve Marie, geloof me, ik heb totaal geen idee waarover jij het hebt. Je tussenkomst ervoer ik als ''vanzelfsprekend' juist omdat jij hetzelfde ziet als ik ook zie.
Waarom ik alleen aan Looro bedankte was namelijk omdat ik de behoefte had om op mijn gemak de situatie eerst volkomen tot mij te laten komen, en wilde geen aandacht verder meer aan de ''details'' schenken. Alsnog voelde ik wel het impuls om aan Looro door te geven dat ik weer actief ben op het forum. Het is wat mij bewoog, had ik niet ingeschat dat jou dat zou raken.

Wijziging aangebracht door Mihaela op 20 November 2014 om 17:47.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.