Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 January 2015, 18:29   #11
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Niemand wil dat weten, net zoals niemand wil weten oftewel iets heeft aan jouw forum. Nutteloze zaak buiten vermaak van het hoogste niveau.

Dit was dan waarschijnlijk mijn laatste post waarmee dan je wens is uitgekomen Dat ik vrijwillig zou vertrekken.
Of Nadje, die je ook graag vrijwillig zou willen zien vertrekken, dat gaat doen zal de tijd uitmaken.
Voor mij is de cirkel zowat rond.

Hasta la vista!



Mij wel hoor, zalig!


Merci!


Never say never natuurlijk.
Maar het lijkt me geen tot ziens nu.
Vaarwel dus tenzij dat God andere plannen met mij heeft.
Nou mooi is dat Pup. Laat me maar weer in de steek. Hebben ze in het verre oosten geen wifi? Ik heb je al zo gemist de afgelopen dagen.....

Sinds tijden echt niet meer zo gelachen sinds jij er bent en ik zag overigens ook de bezoekersaantallen omhoog schieten. Als je echt besluit om weg te blijven, dan vertrek ik ook maar, dan is er geen lol meer te beleven hier, met al die dooie dienders. Zal Rennie blij mee zijn. Hij is me liever kwijt dan rijk, maar als het erop aankomt, laat ie me node gaan. Liefde overwint alles, zullen we maar zeggen.

Maar gelukkig is er niets zo veranderlijk als de mens, dus ik hou goede hoop op je terugkeer. Dus Rennie moet nog maar even wachten.
Nadje is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.