Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Overige religie Gnosis, geschriften

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 June 2015, 11:57   #32
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Je standpunt in deze is me bekend. Ik zie dan ook niet hoe jouw integriteit aangetast zou worden door te doen alsof. Mijn punt was inderdaad dat je een entiteit die alleen maar geloof heeft in zijn werkelijkheidswaarde, dus ook alleen maar met entiteit erkennende woorden kunt bereiken. Of je bereikt hem niet en dat vind ik dan weer jammer. Maar goed, dat is jouw keus.
Ik begrijp dat je dat niet ziet, maar in waarheidvinding is dat een vereiste. Ik meende wel eens, omdat ik in een vlaag van verstandsverbijstering dacht 'nood breekt wet' me ten opzichte van onze onvolprezen Marijke integriteit te kunnen laten varen en ik kreeg dat volkomen terecht geprojecteerd terug. Ik heb me recentelijk nog ten opzichte van Alliswell voorgedaan als de beledigde majesteit om te laten zien dat z'n hamonie model niet werkt, maar anderen gaan daar dan weer ego in zien en moet ik dat weer ontzenuwen. Om kort te gaan in de gangbare egowereld is het gewoon beter dat ik mij niet verlaag tot egobusiness.
 
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Over een boer, een paard en een zoon ... Rob Boeddhisme 2 25 November 2014 00:17


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.