Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 December 2021, 18:31   #101
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Moest je nou is een knappe (jonge) dame zijn dan mocht je me verse muffins brengen zoals in Al Bundy get fresh muffins.
Jammer dat je niet de scène laat zien waarin Al Bundy wakker wordt uit zijn natte droom, want welke knappe jonge dame wil nu met een oude zak naar bedö.? Deze dame in elk geval niet in haar jonge jarenö.
Hoe dan ook mijn liefste, ondertussen ben ik blij dat ik geen knappe jonge dame ben want je zou wel eens kunnen ontpoppen tot een stalker en dan zou ik een straatverbod voor je moeten aanvragen. Dus knijp je handjes maar dicht want die muffins zouden er niet gekomen zijn al zou ik jong en uitermate knap zijn geweest.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2021, 03:38   #102
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ik ben geen ijskonijn zonder gevoelens en emotiesö

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik wilde dit naar Darsho mailen, maar hier is nog leuker:
Rob heeft van de zomer een hart operatie gehad. Ik zag hem op Facebook van de zomer met een flinke snee op zijn borst, iedereen wenste hem een voorspoedig herstel, gelukkig heeft zijn nieuwe Najia hem goed verzorgd.
Zeg maar dat jij dat van Vagebond weet, en vervolgens als de bom barst, en Vagebond flipt, zeg maar dat jij eigenlijk van Mihaela weet.
Even kijken of Vagebond iets geleerd heeft in de laatste maanden, zoals beheersing. Neuh, ze is net zo krank als altijd, denk ik..
Ik heb dit nu toch al een paar keer gelezen maar de bek blijft me open vallen uit pure verbijstering. Ik vraag me af wat Vagebond had moeten leren de afgelopen maanden volgens deze mw. Ze heeft het over beheersingö.denk niet dat ze beseft hoe beheerst ik o.g. was tijdens de hele periode dat mw. bezig was o.g. een lesje te leren terwijl zij als een krankzinnig achter de schermen op rode driehoekjes aan het drukken was waarna vagebond dan vervolgens de klappen mocht opvangen, ja vagebond heeft wel wat lesjes geleerd, zonder twijfel, lesjes die vooral te maken hadden met mededogen en dat mededogen ook kan betekenen de ander de rug toe te keren e.d.
Eén positief ding kan ik wel opmaken uit bovenstaande bericht van mw. en dat is dat mw. eindelijk zo ver is om in de openbaarheid een deel van haar verstrekkende achterbaksheid te laten laten zien, want dit was niet de eerste keer dat mw.dergelijke plannetjes gesmeed heeft om deze vervolgens, zoals hierboven, voor te leggen aan haar forumvriendje die daar dan gemakkelijk in mee ging waarna ze er vervolgens bij de uitvoering er ook nog eens over gingen liegen en de ander voor gek verklaarde wanneer die opmerkte dat er iets niet klopte. Ik heb dat altijd aan mijn water gevoelt en dan nu eindelijk komt mw er uit zichzelf mee op de proppen. Ik ben blij dat dit nu eindelijk duidelijk zichtbaar wordt in bovenstaande bericht van mw. Eigenlijk, dit verhaal zo na proevende, zie ik deze nieuwe openheid als vooruitgang binnen het geheel.

Ik zou overigens zeker geraakt geweest zijn had ze haar oorspronkelijke plan uitgevoerd. Valselijk beschuldigd worden van iets waar je geen weet van hebt, met als gevolg een mogelijke ban wegens het overtreden van de forumregels en dan zou je als mens daar niet door geraakt raken? Ik was alleen al bij het lezen van bovenstaande bericht van mw. tot op het bot met koude rillingen geraakt.
Maar goed, buiten dat, zie ik, zoals gezegd, in deze nieuwe openheid, door mw. zelf gecreëerd, toch als een gunstig tekenöen daar wil dan toch liever de focus op leggen.
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 December 2021 om 04:26.
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2021, 10:31   #103
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Anna is goed in zich afsluiten, dus was jij de beste keuze inderdaad. Ik dacht ik trek aan één van je spirituele lijnen, en zie wat het komt.
Ego is zo makkelijk te verleiden, het forum is het bewijs.
Deze was er één die even moest bezinken met betrekking tot wat daar nu feitelijk geschreven staat, want ook deze tekst is eigenlijk totaal verbijsterend.

Want de vraag is wiens ego nu eigenlijk zichzelf heeft laten verleiden. Het ego dat als zieke hobby het spelen van mindgames heeft, waarbij mbt deze mw. het woord gaslighting zeer zeer sterk naar boven komt. Wat gaslighters doen heeft in zoverre met het ego van de ander te maken dat zij zien dat het ego van die ander niet zo sterk is en daarom een gemakkelijk slachtoffer om hun eigen ego op te botvieren en wat eigenwaarde te geven. Dat Anna zich heeft afgesloten is niet iets wat oké is, want dat betekent dat het op dit platform aan veiligheid ontbreekt om de eigen kwetsbaarheden in het daglicht te zetten om op die manier aan zelfonderzoek te kunnen doen om zo de weg vrij te maken voor wat we zijn. En ja ook op mij heeft dat voortdurende botvieren invloed gehad, ik deel hier ook geen persoonlijke zaken meer terwijl ik van nature niet iemand ben die zich niet kwetsbaar durft op te stellen in goed en kwade zaken en dus ook durft te laten zien hoe struikelt en valt blabla ect. Dus ik vraag me echt af of het gevoel dat deze madam idd zo met zichzelf ingenomen als ze voor me voelt klopt. En ik vraag me af of het idd zo is dat dat alleen oppervlakte is want ik kan me toch niet voorstellen hoe je met jezelf ingenomen kan zijn vanwege het gegeven dat je een flinke bijdrage hebt geleverd aan het onveilig houden en maken van een platform als dit dmv het op hoog niveau spelen van meer dan zieke mindgames met meerder mensen tgt, het belachelijk maken zowel voor als achter de schermen, want je hoeft geen helderziende te zijn om dat laatste ergens aan je water te voelen, het ridiculiseren van anderen vanwege hun kwetsbare opstellen, vallen en struikelen op hun weg naar de uitgang enzö. Tis Goddomme toch niet te geloven, ook nu weerö..


Het moet me van het hartö..
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 December 2021 om 11:20.
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2021, 00:56   #104
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Helder, in begrijpelijke taal uitgelegdö.

Laat de hyena's losö. Ze zijn het symbool van ego-strijders: eten of gegeten worden is ego-angstö. Aasgierenö.
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 17 December 2021, 01:43   #105
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Helder, in begrijpelijke taal uitgelegdö.

Laat de hyena's losö. Ze zijn het symbool van ego-strijders: eten of gegeten worden is ego-angstö. Aasgierenö.
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan Sam. Ik raak bedroeft vanwege mensen als het olijke duo, hoewel ik met Darsho nog wel pret kon hebben vanwege zijn idiotieen.

Kwam vanmiddag toevallig, wat is toeval, op you-tupe filmpje over gaslighter naar boven dus ik dacht:' ik ga eens even kijken', en ja hoor meerder kenmerken waren zeer herkenbaar in het gedrag van deze dame en later in haar navolging ook bij Darsho. Ik heb ten tijde van het drama nooit gedacht dat dat het wel eens kon zijn wat aan de hand was. Had ik dat geweten had ik er mogelijk anders in gestaan. Maar goed had ik dat toen moeten weten dan was het toen wel in me opgekomen en niet vandaag zo luid en duidelijk meerdere keren.
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 17 December 2021 om 02:49.
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2021, 01:46   #106
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan Sam. Ik raak bedroeft vanwege mensen als het olijke duo, hoewel ik met Darsho nog wel pret kon hebben vanwege zijn idiotieen.

Kwam vanmiddag toevallig, wat is toeval, op you-tupe filmpje over gaslighter naar boven dus ik dacht:' ik ga eens even kijken', en ja hoor meerder kenmerken waren zeer herkenbaar in het gedrag van deze dame en later in haar navolging ook bij Darsho. Ben verdomme gewoon belaagd geweest door een gaslighter. Ik heb ten tijde van het drama nooit gedacht dat dat het wel eens kon zijn wat aan de hand was. Had ik dat geweten had ik er mogelijk anders in gestaan. Maar goed had ik dat toen moeten weten dan was het toen wel in me opgekomen en niet vandaag zo luid en duidelijk meerdere keren.
Vaagjelief, een gaslighter kan enkel bestaan als hij/zij een gaslightee heeft gevondenö.
Maak jezelf losö.
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 17 December 2021, 02:12   #107
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Vaagjelief, een gaslighter kan enkel bestaan als hij/zij een gaslightee heeft gevondenö.
Maak jezelf losö.
Ja, dat is waar, ik ben echter ook nieuwsgierig waar dit op uit gaat lopen uiteindelijkö.
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 17 December 2021 om 03:00.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.