Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 September 2011, 14:01   #91
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik hem de macht geven ?

Hij maakt misbruik van z'n macht zul je bedoelen en ik ben tegen hem te keer aan het gaan ten teken dat ik hem die macht dus betwist. Hoe kijk jij eigenlijk ?

Je zoekt een 'ik' in mij die pers? op dat forum wil lezen en vindt er de argumenten wel voor. Het heeft niets met een 'ik' te maken wat mij betreft. Wel wat jou betreft want er is te zien dat je reageert vanuit je perceptie.

Dit gestoethaspel is onderdeel van Maya, het is gewoon het spel wat gaande is en dat heeft niks met 'ik' te maken. Er is een soort vermeend 'ik' een creatie die doende is wat de energie hem ingeeft.

Ja je maakt het moeilijk, je denkt teveel.
Ja beste Renoir, jij geeft Remon macht. Dat doe je door maar door te drammen en misnoegd te zijn over het feit dat Remon niet doet wat jij wil. Hoe harder je schreeuwt/gilt hoe meer macht je hem geeft en hem daarin bevestigd.

Eigenlijk onvoorstelbaar dat jij als gerealiseerde, je vermeende ik ontkennende zelf, dat niet in de gaten hebt/heeft en een dom wicht als bv mijzelf en zelfs Semmie dat wel door hebben.

Tja het kan verkeren,

Jij bent de gene die spartelt aan de vishaak van Remon waar jij je vrijwillig, als een hongerige roofvis, op geworpen hebt.

Met andere woorden eigen schuld, dikke bult....had je maar beter uit je doppen moeten kijken.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 25 September 2011, 14:33   #92
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ja beste Renoir, jij geeft Remon macht. Dat doe je door maar door te drammen en misnoegd te zijn over het feit dat Remon niet doet wat jij wil. Hoe harder je schreeuwt/gilt hoe meer macht je hem geeft en hem daarin bevestigd.

Eigenlijk onvoorstelbaar dat jij als gerealiseerde, je vermeende ik ontkennende zelf, dat niet in de gaten hebt/heeft en een dom wicht als bv mijzelf en zelfs Semmie dat wel door hebben.

Tja het kan verkeren,

Jij bent de gene die spartelt aan de vishaak van Remon waar jij je vrijwillig, als een hongerige roofvis, op geworpen hebt.

Met andere woorden eigen schuld, dikke bult....had je maar beter uit je doppen moeten kijken.
Ik zie dat dus zoals gezegd, heel anders.
Ik zie me mezelf niet drammen, maar het benoemen waar men vergeten schijnt te zijn wat er zich nou feitelijk heeft afgespeeld op het Remonforum. Ook nu stond er ene Anja ********** op de nominatie om gebanned te worden vanwege de omstandigheid dat het de forumleiding, bestaande uit een enkele dictator, niet aanstond wat er gezegd werd. Dat is een vorm van censuur dat gewoon onderkend mag en moet worden.

Wat 'men' zich totaal niet schijnt te realiseren is dat er geen vrijheid is van meningsuiting en dat men makkelijk het volgende 'slachtoffer' kan zijn wanneer de toon diegene niet aanstaat. Wat mij betreft was er geen enkele forumregel overtreden die de ban rechtvaardigd en nog steeds is er geen aanleiding om mij te weerhouden van het er kunnen lezen. Dus je kan hier wel lopen trappen en schoppen, ik zie je dat daar nog lang niet doen. Wat ik er zag was dat je Remon aan het flemen bent, kennelijk heb jij dat gezag, of zoals Aad het zou zeggen een pappa, nodig. Je zoekt dat zelf maar uit maar ga hier niet lopen sakkeren over mijn redelijke argumenten.

Voor jou ben ik niet gerealiseerd, je staat er nog veel te ver vandaan om iets van herkenning te kunnen hebben.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 September 2011, 14:54   #93
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ach Renoir het blijft toch ook moeilijk hé om als realiseerde buiten de interpretatie cq je eigen fantasietjes te blijven over hoe zaken zouden behoren te zijn.

Volgens mij had ik je status van opper-gerealiseerde toch erkent beste Renoir. Ik ben namelijk heel gehoorzaam en geloof je zo op je prachtig mooie blauwe ogen. Al ben ik te blind om die te zien, dat moet gezegd worden.

voor je rest moet ik zeggen dat je uitermate humoristisch kan zijn. Ik moest bv, als blinde, die noodgedwongen gebruik dient te maken van andere zintuigen dan te doen gebruikelijk, weer heel hard lachen om die laatste zin die je schreef. Of was die zin niet humoristisch bedoelt?

Zo niet, dat is dan jammer ik heb me er nog net niet dood om moeten lachen.

Oh God was ik maar gestorven.....
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.