Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie

Overige religie Gnosis, geschriften

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 February 2013, 13:13   #131
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Hahaha wat een leuke opening. Mijn man is zeker happy with me and ik met hem. En hij wil mij niet delen haha. Ik hem en mij ook niet hoor. Maar vrienden zijn ( als het zo groeit) kan altijd wel. Je vind mij op FB. .
He jammer, die kleinzielige mannen die hun vrouw niet willen delen. WiNk Maar ja, als ik zo'n vrouw had, zou ik haar ook niet willen delen. Je brengt me trouwens wel een beetje in verwarring met het sturen van die hartjes. Dat neigt naar het zenden van dubbele boodschappen. Althans, zo zou het kunnen worden opgevat. Niet door mij vanzelfsprekend. Helaas ben ik geen facebookman Ulla, dus daar zal ik je niet tegenkomen, maar ik weet je te wel te vinden. Als ik eens in de gelegenheid ben om jouw wonderschone eiland aan te doen, dan zal ik zeker niet schromen om je te bezoeken en gezellig samen het glas te heffen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:23   #132
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het zou je (eigenlijk) niet moeten storen. Wat je hierin stoort is je trots, je ego, je gedachten die je hierover hebt. Hoe je het ook wilt noemen.
Op dit forum gebeurt dat onder het mom van Zelfkennis en dat kan je wel helpen om het los te laten en idd helemaal naar binnen bij jezelf te gaan. Feedback geven zonder je persoonlijk aangevallen voelen is ook wel iets wat je wel in goede opleidingen leert. En toch valt het niet altijd go(e)d.

Ik herken het wel, het is ronduit irritant als mensen (vooral in het algemene leven) menen te weten/zien wat goed voor je is. Iets wat in je dagelijks leven misschien vaak voorkomt. En de moeite waard om te kijken wat je hierin stoort. Als je serieus beseft dat deze bemoeienis niet werkelijk kan hinderen lost het vanzelf wel op. Daar kun je op wachten en tot dan onderzoeken waarom je dat nu nog niet lukt.
Lieve Ulla, waaruit leid jij af in mijn bericht dat me iets stoorde? Ik wilde enkel mijn punt maken. Mihaela heeft nu eenmaal de neiging tot een, in eerste instantie, negatieve manier van aandacht vragen. En ik had en heb geen zin om daarin mee te gaan. En verder was het mijn manier om te zeggen dat ik het ook nog eens lariekoek vond wat ze zei, waardoor bepaalde vragen worden opgeworpen en waarvan ik zojuist gezien heb, dat Rob het heeft opgepakt en er een draadje aan gewijd heeft met de titel: Helder begaafd. En verder moet je misschien nog aan mijn stijl van schrijven wennen. Mijn reactie was goedmoedig en schertsend bedoeld. Zo zie je maar hoe gemakkelijk je (in algemene zin) conclusies trekt op basis van verkeerde veronderstellingen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:29   #133
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Lieve Ulla, waaruit leid jij af in mijn bericht dat me iets stoorde? Ik wilde enkel mijn punt maken. Mihaela heeft nu eenmaal de neiging tot een, in eerste instantie, negatieve manier van aandacht vragen. En ik had en heb geen zin om daarin mee te gaan. En verder was het mijn manier om te zeggen dat ik het ook nog eens lariekoek vond wat ze zei, waardoor bepaalde vragen worden opgeworpen en waarvan ik zojuist gezien heb, dat Rob het heeft opgepakt en er een draadje aan gewijd heeft met de titel: Helder begaafd. En verder moet je misschien nog aan mijn stijl van schrijven wennen. Mijn reactie was goedmoedig en schertsend bedoeld. Zo zie je maar hoe gemakkelijk je (in algemene zin) conclusies trekt op basis van verkeerde veronderstellingen.
Lieve Ulla, spreek Guy niet tegen, geef hem nu en dan een compliment, zeg tegen hem dat hij wijs is, en heb je je beste (virtuele)vriend gevonden. Waag het niet om hem kritiek te geven, of hem tegen te spreken, en geef hem vooral geen adviezen, want dan val je van je voetstuk af!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
En verder moet je misschien nog aan mijn stijl van schrijven wennen.
Succes ermee Ulla, lekker wijf!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:29   #134
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh, dat restje van gisteren, zuurkool met worst en aardappelen, rozijnen en ananas, en gemalen koriander. Mijn vriend kookt zo overheerlijk. Ik ga nu even smullen.
Lijkt me heerlijk. Ik ben dol op zuurkool. Met ananas ken ik het wel, maar van rozijnen in combinatie met die koriander had ik nog niet gehoord. Enne, fijn dat er aan je behoefte aan aandacht is voldaan. WiNk
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:31   #135
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Lijkt me heerlijk. Ik ben dol op zuurkool. Met ananas ken ik het wel, maar van rozijnen in combinatie met die koriander had ik nog niet gehoord. Enne, fijn dat er aan je behoefte aan aandacht is voldaan. WiNk
Ik ben niet zo goed in delen
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:31   #136
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Lieve Ulla, spreek Guy niet tegen, geef hem nu en dan een compliment, zeg tegen hem dat hij wijs is, en heb je je beste (virtuele)vriend gevonden.
Jij weet het! Nu nog in de praktijk brengen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:35   #137
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Jij weet het! Nu nog in de praktijk brengen.
Jij mag eerst, want jij bent jonger dan ik. Ach trouwens, wij zijn allebei even kinderachtig..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:40   #138
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Jij mag eerst, want jij bent jonger dan ik. Ach trouwens, wij zijn allebei even kinderachtig..
Dat is het spel schat.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:42   #139
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Dat is het spel schat.
Nou dan, geef me een compliment, en zorg ervoor dat het oprecht is!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:46   #140
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nou dan, geef me een compliment, en zorg ervoor dat het oprecht is!
Je bent een mooi mens. En ik hou van je en vind je soms poepvervelend. Oprechter kan niet, dacht ik zo. Nou vooruit dan maar, ook nog een KiSs erbij. Want jij zou eens met minder genoegen nemen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.