|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
11 March 2017, 21:28 | #1401 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Nu is het zo, morgen is het anders.. |
||
11 March 2017, 21:37 | #1402 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
KLIK > Anne's Wolk. Zo loop het niet door elkaar met Miha's Arena. |
|
11 March 2017, 21:56 | #1403 | ||
Asprirant lid
|
Maagzuur, last van, oprispingen etc. tot (chronische) maagontsteking, is ook aan aanwijzing.
Citaat:
Citaat:
En enkel van prana leven kan ik (nog) niet. Dus eten is een kwestie van overleven. Een partner is dat niet. Ik zou wel een partner kunnen kopen natuurlijk. Aziatisch type valt al af. Net kindvrouwtjes. Afrikaans?... Hmm, te dikke kont. Daarvoor is een paardenlul nodig, die heb ik niet. Oost Europees zie ik wel zitten... Stel je voor... Wat heb ik medelijden met mannen die zich denken liefde te kunnen kopen. En niemand weet wat morgen brengt. Misschien gaat Laurens wel met Anne samenwerken. |
||
11 March 2017, 22:54 | #1404 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Maar nee ... Minachting van de vrouw. De helft van de wereldbevolking wordt even weggezet. Dan opkijken dat er gewelddaad ontsteekt? Hysterisch katertje. Kijk 'ns wat er mij, katertje, is aangedaan? Toch ... |
|
11 March 2017, 23:15 | #1405 |
Asprirant lid
|
@postzegeltje: weet je intussen al 'wat' je bent als gevolg van gedegen zelfonderzoek?
Want daar gaat dit forum wel over. Niet over analyseren van andere forumleden en behandeling van hun psychische ziekte. Is niet de bedoeling dat je jouw privé praktijk uitbreid naar dit forum. |
11 March 2017, 23:50 | #1406 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik zie nog geen werk van jou, binnen het kader, waar volgens jou dit forum over gaat. Puberale, dolle en krolse uitdagingen van het katertje vallen daar niet onder. Jouw waarheid heb je wel ten tonele gevoerd. Het zelfonderzoek is daar door jou niet op losgelaten. Ik lees met belangstelling mee hoe hysterisch katertje, dat in zijn kadertje van gzoz zijn werk en verwerkelijking gaat invullen. Of er nog een haarbal met gras eruit gewerkt gaat worden. De helft van de wereldbevolking is al weggezet. Ouderen, die ook het nodige verwerkt hebben, zijn ook weggezet. Jonge mensen die mogen niet geboren worden, stel je voor dat er wel bij zijn die vreugde beleven in het aardse bestaan. Nu ... dan blijft er nog wat manvolk over waarmee je nog kan klinken. Zo zoetjes aan heb je bewerkstelligd dat je alleen staat, de grootste angst door velen aangemerkt. Ook zo kan je aanbelanden in niemandsland. The void. Alle luikjes dicht, aardedonker. Het licht van verre schijnt er niet. De spiegel is leeg, maar licht is er ook niet. Daar is echt een en ander voor nodig. Scheld nog een tijdje door ... |
|
11 March 2017, 23:58 | #1407 |
Asprirant lid
|
Ga jij de andere helft helpen, > VN trekt aan alarmbel: ?Twintig miljoen mensen gaan sterven van de honger?.
Maar dat ga je niet doen, want aan zeveren vanuit je oppervlakkigheid als een moeder Therasa op dit forum vanachter je computer scherm hecht je natuurlijk meer waarde. |
12 March 2017, 00:09 | #1408 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Gelukkig is er irritatie bij je, want je scheldt nog steeds ... Daar waar je je het meest aan irriteert, daar is het meest geleerd. Het zegt iets over jou. Ik vind het waardevol. Zowel jij als ik kunnen niets doen aan de stervenden van de honger. Op ons forum, kunnen we wel gzoz doen. Je ziet het niet, maar ik zie het wel. |
|
12 March 2017, 00:39 | #1409 |
Jubilaris
|
Misschien niet direct. Indirect kun je best wel dingen doen en laten om de wereld vanuit jezelf te gaan verbeteren. Hiervoor moet je je wel in de materie willen verdiepen. En ego (istische motieven) laten voor wat het is komt daarbij ook nog van pas.
|
12 March 2017, 02:24 | #1410 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Het geeft geen pas valsheid te ontvangen, 'ik stond erbij en ik keek ernaar'. Je kan je computer uit doen, zals Katerie voorstelde. In mijn beleving ben je dan geen knip voor de neus waard. Ik heb met iedereen vrede, dus ook met jou. Jij niet met Katerie, laat mij er dan buiten. Ten tweede male. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|