Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 December 2021, 16:08   #11
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Speelt je Rob-complex weer op? En je was zo goed bezig!
Miha heeft geen complex, Rob is complex. Die arme men wordt geleefd door zijn intellect (ego) en weet niet wie hij werkelijk is al beweert hij dat wel te weten.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 1 December 2021, 17:25   #12
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Miha heeft geen complex, Rob is complex. Die arme men wordt geleefd door zijn intellect (ego) en weet niet wie hij werkelijk is al beweert hij dat wel te weten.
Jij zal het wel weten hé, als secretaresse aka Google van dit forum.
Wat ik met mijn beperkte intellect heb gezien in de geschiedenis van dit forum is dat Rob menig maal het gesprek met Miha is trachtten aan te gaan. Vruchteloos tot dusver. Miha is niet gediend van mensen die het beste met haar voor hebben. Liever maakt ze ruzie met Vaag of leunt tegen Boni aan omdat ze zich laat charmeren door een oude man die beweert nog 40 te zijn.......

Het is me toch allemaal wat......zou voormalig user Aart zeggen.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 1 December 2021, 18:50   #13
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Jij zal het wel weten hé, als secretaresse aka Google van dit forum.
Wat ik met mijn beperkte intellect heb gezien in de geschiedenis van dit forum is dat Rob menig maal het gesprek met Miha is trachtten aan te gaan. Vruchteloos tot dusver.
Ik 'weet' het inderdaad.
Wat Rob betreft, hij is een hopeloos geval, net zoals jij een mentale masturbeerder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Miha is niet gediend van mensen die het beste met haar voor hebben.
Miha heeft geen mensen nodig die het beste met haar voor hebben want zij is helder-ziend.
Jij, Rob en Laurens zwelgen in eigenwaan en vooral in dominante mannelijke energie (linker-hersenhelft, Logica
taal (syntaxis, grammatica) die Miha en ook ik feilloos aanvoelen, intuïtief als wij zijn (rechter-hersenhelft) want beiden artiesten.

Nog bij de rechterhemisfeer horen: Waarneming van beeld/vorm, begrijpen van een totaliteit, een geheel, ervaring van ruimte, archaïsche taalvormen, muziek, reuk, patronen.

Dus jullie aandoeningen kennende, Rob een hartaanval, jij oorsuizen, Laurens een spectrum stoornis maakt het plaatje totaal voor ons. Mannelijke dinosaurussen die gedoemd zijn te verdwijnen voor een nieuw bewustzijn zijn jullie.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 1 December 2021, 18:55   #14
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik 'weet' het inderdaad.
Wat Rob betreft, hij is een hopeloos geval, net zoals jij een mentale masturbeerder.


Miha heeft geen mensen nodig die het beste met haar voor hebben want zij is helder-ziend.
Jij, Rob en Laurens zwelgen in eigenwaan en vooral in dominante mannelijke energie (linker-hersenhelft, Logica
taal (syntaxis, grammatica) die Miha en ook ik feilloos aanvoelen, intuïtief als wij zijn (rechter-hersenhelft) want beiden artiesten.

Nog bij de rechterhemisfeer horen: Waarneming van beeld/vorm, begrijpen van een totaliteit, een geheel, ervaring van ruimte, archaïsche taalvormen, muziek, reuk, patronen.

Dus jullie aandoeningen kennende, Rob een hartaanval, jij oorsuizen, Laurens een spectrum stoornis maakt het plaatje totaal voor ons. Mannelijke dinosaurussen die gedoemd zijn te verdwijnen voor een nieuw bewustzijn zijn jullie.
Wat heb jij voor een handicap of behoor je tot het superieure Arische ras?

 
Oud 3 December 2021, 16:24   #15
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard De zevende straal

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Wat heb jij voor een handicap of behoor je tot het superieure Arische ras?
Ik behoor tot de zevende straal.

Maar vrees niet, ik heb u lief.
Ik adviseer u om uw gedachten niet te geloven.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 6 December 2021, 23:12   #16
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Jij zal het wel weten hé, als secretaresse aka Google van dit forum.
Wat ik met mijn beperkte intellect heb gezien in de geschiedenis van dit forum is dat Rob menig maal het gesprek met Miha is trachtten aan te gaan. Vruchteloos tot dusver. Miha is niet gediend van mensen die het beste met haar voor hebben. Liever maakt ze ruzie met Vaag of leunt tegen Boni aan omdat ze zich laat charmeren door een oude man die beweert nog 40 te zijn.......

Het is me toch allemaal wat......zou voormalig user Aart zeggen.
Humor en een serieuze noot, die vermoedelijk niet opgepakt worden door zelfbenoemde helderzienden uit welke chakra-straal dan ook.

That's live.
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 6 December 2021, 23:19   #17
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Wat heb jij voor een handicap of behoor je tot het superieure Arische ras?
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 29 December 2021, 09:53   #18
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Wat je in deze Corona tijden nog eens beseft is hoe mooi, innemend, teder en bijzonder ons 'normaal' is. Zorgeloos bij elkaar op bezoek gaan. Met tientallen vreemden in een restaurant zitten, in een theater schouder aan schouder iets ontroerends ondergaan, in een vliegtuig opgewonden op weg zijn naar een ver land, elkaar de hand schudden, gezoen op de wang, in 2022 kan dat alles terugkeren, wens ik ons allen toe, plus gezondheid en het vermogen tot bewondering en vooral verwondering. Een voor allen, allen voor een.. is natuurlijk nog wel een dingetje, i know.
Guido is offline  
Oud 29 December 2021, 21:39   #19
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Wat je in deze Corona tijden nog eens beseft is hoe mooi, innemend, teder en bijzonder ons 'normaal' is. Zorgeloos bij elkaar op bezoek gaan. Met tientallen vreemden in een restaurant zitten, in een theater schouder aan schouder iets ontroerends ondergaan, in een vliegtuig opgewonden op weg zijn naar een ver land, elkaar de hand schudden, gezoen op de wang, in 2022 kan dat alles terugkeren, wens ik ons allen toe, plus gezondheid en het vermogen tot bewondering en vooral verwondering. Een voor allen, allen voor een.. is natuurlijk nog wel een dingetje, i know.
Tnx Guido, likewise..
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 29 December 2021, 23:52   #20
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Laurens.
Het kan niet anders zijn dat 'diep en/of gedegen zelfonderzoek de duidende geloofwaardigheid van jouw woorden reduceert tot nul komma nul..
En dat er alleen iets van die geloofwaardigheid overeind blijft.. daar waar ze zijn ontstaan (Jouw intellect) en waar ze ontvangen worden als de een of andere betekenis door.. intellect.
..............
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.