Waarheidvinding  
Oud 11 April 2021, 17:35   #2111
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Een gedegen zelfonderzoek rond je nou eenmaal af. .
Er is niet iemand die een gedegen zelfonderzoek kan afronden. "Dat" gebeurt waneer het "in de sterren" staat geschreven, en daar heb jij geen greep op. Mag jij nog zoveel toeteren dat jij door hard werken ontdekt hebt dat jij weet 'wat' jij bent.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 17:38   #2112
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
JaKnIk Ja, doe zelf anders Laurens, wakker worden, pronk niet steeds met je afgerond zijn.
Zoals hiervoor al opgemerkt en voor jou ben ik wel bereid het nog eens dunnetjes over te doen, het is ego dat 'pronken' ziet. Je bent dan in de ego-modus en toont daarmee aan dus geen gedegen zelfonderzoek gedaan te hebben. Het is dus om aan te tonen dat ik weet waar ik het over heb wanneer ik vertel dat ik het gedegen zelfonderzoek afgerond heb. Dus om een reden dat hier iemand met kennis van zaken spreekt. Ego ziet dat als pronken, het kan niet anders dan ego zien.
 
Oud 11 April 2021, 17:45   #2113
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Zoals hiervoor al opgemerkt en voor jou ben ik wel bereid het nog eens dunnetjes over te doen,...
Toeter zoveel als je wilt, ik ken je voorstelling intussen al zeven jaar, dus je hoeft het niet steeds over te doen, maar ik besef dat ik niet bij machte ben te voorkomen dat jij vanuit je onwetendheid blijft toeteren, dus doe ik geen enkele poging dat te veranderen wat is. Ik heb geen 'beeld' over hoe het zou moeten gaan, jij wel.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 17:47   #2114
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Er is niet iemand die een gedegen zelfonderzoek kan afronden. "Dat" gebeurt waneer het "in de sterren" staat geschreven, en daar heb jij geen greep op. Mag jij nog zoveel toeteren dat jij door hard werken ontdekt hebt dat jij weet 'wat' jij bent.
Daar weet jij niets van want je hebt geen gedegen zelfonderzoek gedaan.
 
Oud 11 April 2021, 17:48   #2115
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Toeter zoveel als je wilt, ik ken je voorstelling intussen al zeven jaar, dus je hoeft het niet steeds over te doen, maar ik besef dat ik niet bij machte ben te voorkomen dat jij vanuit je onwetendheid blijft toeteren, dus doe ik geen enkele poging dat te veranderen wat is. Ik heb geen 'beeld' over hoe het zou moeten gaan, jij wel.
Dat is de reden dat ik je bij herhaling vraag wat je hier dan nog komt doen. En schuddebuiken van het lachen is voor mij geen geldige reden om je aanwezigheid hier te rechtvaardigen.
 
Oud 11 April 2021, 18:01   #2116
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Alles is identificatie, behalve in waarheid zijn..
Welke identificatie is er dan met verveling? Ik had je de vraag al eerder gesteld maar misschien had je die gemist.
Fer is offline  
Oud 11 April 2021, 18:02   #2117
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Daar weet jij niets van want je hebt geen gedegen zelfonderzoek gedaan.
Ping...

Citaat:
Laurens, Zoals jij ons lezers er keer op keer op attendeert dat gedegen zelfonderzoek gewoon te 'doen.. is gigantisch niks zeggend, een regelrechte dooddoener.

bron: Guido
Pong.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat is de reden dat ik je bij herhaling vraag wat je hier dan nog komt doen. En schuddebuiken van het lachen is voor mij geen geldige reden om je aanwezigheid hier te rechtvaardigen.
Ik volg graag een 'advaita' ping-pong spel, is dat een geldige reden om mijn aanwezigheid hier te rechtvaardigen?
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 18:04   #2118
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht

Ik volg graag een 'advaita' ping-pong spel, is dat een geldige reden om mijn aanwezigheid hier te rechtvaardigen?
Nee.
Dit is een forum met betrekking tot gedegen zelfonderzoek niet het elkaar de maat nemen. Het gaat weer niet al te lang duren of ik beperk je tot het schrijven op besloten draadjes.
 
Oud 11 April 2021, 18:11   #2119
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nee.
Dit is een forum met betrekking tot gedegen zelfonderzoek niet het elkaar de maat nemen.
Ok, dan accepteer ik mijn forum lot moest je me de gaskamer insturen wegens ongeschikt voor arbeid op je forum.
Ik ben immers niet langer bang voor de dood omdat ik aan het huidige moment ben gestorven.
Ik heb me overgegeven aan het huidige moment. Bewustzijn bevrijdde zichzelf van de begrenzingen van een driedimensionaal menselijk object.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 18:11   #2120
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nee.
Dit is een forum met betrekking tot gedegen zelfonderzoek niet het elkaar de maat nemen. Het gaat weer niet al te lang duren of ik beperk je tot het schrijven op besloten draadjes.
Wat heb jij hier dan te zoeken? Jij neemt geregeld de maat. En je provoceert er op los als het jou uitkomt. Waarom ontzeg je anderen wat je zelf doet?
__________________
Peer is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.