Waarheidvinding  
Oud 12 April 2021, 02:13   #2151
Darsho
Jubilaris

Darsho's schermafbeelding

Standaard Arme Vagebond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het is zit er idd niet voor ons weggelegd Mihaela en dat ligt niet aan mij vandaar dat ik je die bloemen blijf geven want iemand die zoveel kapot maakt puur en alleen om maar niet naar zichzelf te hoeven kijken en/of openheid te betrachten voor andere belevingswerelden verdient bloemen...
Mihaela maakt helemaal niks kapot. Als het al wat zou zijn dat is jouw droom.
Guido zei het je hier nog...
Citaat:
'Wat je bent is vrij van al de verzonnen nonsens en continuiteits onzin,..destroy your interest in meaning.
Maar dat maakt allemaal geen indruk op jou, al zouden een Boeddha en een Jezus het je influisteren, je 'pijnlichaam' blijft gewoonweg voedsel zoeken.

Citaat:
...Die vriend van je heeft zonder het in de gaten te hebben voor blindheid gekozen waar ie dat niet had hoeven doen en daarmee heeft hij mij als maat en bondgenoot buiten de deur gezet want ik was op dit forum de eerste en de enige die zonder oordeel was wat betreft de kikker, ik was op dit forum ook de enige die zijn hernieuwde status zag en dat kon ik alleen maar zien omdat het de mijne is.
Jouw 'status' en de mijne hebben geen enkele gelijkenis! Jij ziet nog 'vijanden', 'zondaars', mensen die 'foute' dingen doen in een vermeende wereld. Dus jij doet aan zelfmisleiding. Ik niet meer.
In de cursus in wonderen staat het zo mooi..
Citaat:
'Wanneer jij voelt dat je in de verleiding komt iemand te beschuldigen van enigerlei zonde, sta dan je denkgeest niet toe te blijven stilstaan bij wat jij denkt dat hij heeft gedaan, want dat is zelfmisleiding. Vraag liever: 'Wil ik mezelf hiervan beschuldigen?' (W134.9, curs.WG)'
Maar wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil!
Het kan een leven lang een intellectueel "inzicht" blijven.

Citaat:
Jou vriend, waarvan je zijn ondersteuning zo waardeert Mihaela laat je forumsgewijs geweldig in de stront zakken oftewel in de kou staan en mensen die iets dergelijks doen zijn voor mij de knip voor de neus niet waard..
Wat ben jij toch benadeelt in deze onrechtvaardige wereld. Arme jij.
Oud 12 April 2021, 02:50   #2152
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Dat is een denkfout van je
Ja het moet gezegd er is inderdaad nog een enkeling die iets leert van de giftige damp die jullie uitwalmen. Het is dan hun weg, we hebben er allemaal gezeten of zullen er nog terecht komen
Vagebond is offline  
Oud 12 April 2021, 03:08   #2153
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Wat ben jij toch benadeelt in deze onrechtvaardige wereld. Arme jij.
Keer het om Darsho, ik voel me namelijk alles behalve benadeelt. Ik ben een gelukkig mens dat mensen zoals jullie die zo'n negatief beeld van mij scheppen en in mij projecteren mag ontmoeten want dat verbind mij met de traumatische gebeurtenissen na mij ontwaken waardoor ik dus nu dat kan verwerken. Als dat klaar is zullen jullie uit mijn leven verdwijnen. Jij, mijn liefste hebt geen flauw idee wie je nu in werkelijkheid voor je hebt. Ik heb geen sortcut genomen toen het niet meer te harden was. Ik ben op eigen kracht gegaan en ik ga in tegenstelling tot jou nog altijd op eigen kracht. Jij beste Darsho kan nog niet eens in mijn schaduw staan. Dat kan je pas wanneer je bij bewustzijn kan blijven en zo het kikkergif vanuit je bewustzijn kan neutraliseren wanneer je de kikker hebt gerookt en voor zover ik weet ben je daar in je streberigheid nog niet toe in staat geweest. Dus mijn liefje ik zie je wel als je daar wel toe in staat bent.
Vagebond is offline  
Oud 12 April 2021, 03:30   #2154
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Mihaela maakt helemaal niks kapot. Als het al wat zou zijn dat is jouw droom jij.
De wens en ander pijn te doen en dat heeft ze openlijk beweerd is op zich al schadelijk genoeg Darsho deze mw. liet het echter niet alleen bij een wens ze bracht het ook nog ten uitvoer en niet alleen dat ze gaat er tot op de dag vandaag gewoon nog mee door. Ze trekt het niet wanneer iemand haar confronteert met haar inconsequenties en begint dan gelijk van alles en nog wat te verzinnen om maar niet in haar eigen duistere gezicht te hoeven kijken. Jij beste Darsho beschermt haar omdat ze te zwak is om zichzelf in de ogen te kijken, jij weet dat en ik weet en Mihaela weet dat wanneer ze diep bij zichzelf naar binnen zou kijken. En ze weet ook dat ik het niet erg vindt dat ze haar ziekelijke neiging om anderen pijn te willen doen op mij heeft gebotviert want ik kan daar wel weg mee. E.e.a. neemt echter niet weg dat ze me weldegelijk iets verschuldigd is omdat ze mijn leven, dat ik op haar dringende verzoek, voor haar gegeven heb heeft verkwanselt en dus mag ik van haar vragen dat ze voor de verandering eens iets aan zelfondezoek gaat doen en zolang ze dat niet doet zal ze bij mij niet langer binnen komen. Ongeacht wat deze mw. zegt er is hier maar één die jankt en dat is Mihaela en om dat niet te hoeven voelen moet ze zichzelf wel op negatieve wijze op een ander projecteren om vervolgens zichzelf in die vorm van de ander belachelijk te maken, noem dat maar liefdevol naar jezelf...
Vagebond is offline  
Oud 12 April 2021, 12:09   #2155
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Jouw 'status' en de mijne hebben geen enkele gelijkenis! Jij ziet nog 'vijanden', 'zondaars', mensen die 'foute' dingen doen in een vermeende wereld.
Dat is jou invulling Darsho en projectie. Ik zie alles behalve vijanden, zondaars, slachtoffers, daders ect. het is mijn geval wel zo dat ik niet begrijp dat anderen dat wel zien en hun best voor doen om de ander te overtuigen dat er toch echt daders, slachtoffers, vijanden en zondaars zijn. Ze zijn bereid om door roeien en ruiten te gaan wanneer de beoogde weigert mee te gaan in die waanzin.

Citaat:
Dus jij doet aan misleiding, ik niet meer
Jou rol hierin is mij duidelijk jou is alleen nog niet duidelijk wat mijn rol hierin is en was.

Dus exclusief voor jou:

Ik doe niet aan misleiding ik ga op verzoeken in en bied kansen al dan niet met succes ter hand worden genomen. Bij geen succes dan laad een schulddenker die verlossing zoekt helaas nog meer schuld en ellende op zich dan ie al gedaan heeft. Verder niet erg binnen dit kader want er worden namelijk aan de lopende band kansen geboden die zelfverzonnen schuld waar men bewust, zo is gezegd, ook anderen mee wenste te besmetten via verschillende methoden tot waarheidvinding op te lossen. Dus je kunt er rustig honderden aan je voorbij laten gaan in veronderstelling dat er daders, slachtoffer, vijanden, in de buitenwereld bestaan terwijl alles enkel en alleen plaats vind in the eye of the beholder die er geloof aan hecht en waar zij met een beetje pech door anderen die het zelfde geloof aan hangen in bevestigd worden en hup een oorlogje hier en daar is het resultaat.
Vagebond is offline  
Oud 12 April 2021, 12:26   #2156
Darsho
Jubilaris

Standaard

Citaat:
E.e.a. neemt echter niet weg dat ze me weldegelijk iets verschuldigd is omdat ze mijn leven, dat ik op haar dringende verzoek, voor haar gegeven heb heeft verkwanselt.
Je bent ziek Vagebond, je bent verslaafd aan slachtoffer zijn.
Oud 12 April 2021, 12:42   #2157
Rob
Actuaris

Rob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij hebt er volop misbruik van gemaakt, voor je eigen genoegen.
Rob is offline  
Oud 12 April 2021, 12:43   #2158
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Het is me bekend dat jij dat graag wilt geloven Darsho en is je gegund...

Ik ben wel zo'n beetje klaar hier...

Luv You,

Heb je een kotsbakje in de buurt? Want er vliegt ook nog een lekkere KiSs achteraan. Het gaat je goed mij liefste want ik zie je beter dan jij kan vermoeden
Vagebond is offline  
Oud 12 April 2021, 12:43   #2159
Darsho
Jubilaris

Standaard

Citaat:
Keer het om Darsho, ik voel me namelijk alles behalve benadeelt.
Juist, Je voelt je alles behalve benadeelt alleen is Mihaela je nog weldegelijk iets verschuldigd omdat ze je leven, dat jij op haar dringende verzoek, voor haar gegeven heb heeft verkwanselt.

Je hoort thuis in een instelling!

Citaat:
Ik ben een gelukkig mens dat mensen zoals jullie die zo'n negatief beeld van mij scheppen en in mij projecteren mag ontmoeten want dat verbind mij met de traumatische gebeurtenissen na mij ontwaken waardoor ik dus nu dat kan verwerken.
Mooi om lezen dat je dat nu kan verwerken.
Hoe gaat het tegenwoordig zo met je, komt de wereld al terug naar je toe?
Citaat:
Tot op de dag voor dat ik gevallen ben kon ik rond lopen in de wereld en de wereld kwam naar me toe, mensen voelen de stilte in jou ect...

Dat is mijn ervaring...

Vagebond op 4 nov. '20
Ben je al terug opgestaan, je knietjes doen geen pijn meer?
Oud 12 April 2021, 12:45   #2160
Darsho
Jubilaris

Standaard

Citaat:
Het is me bekend dat jij dat graag wilt geloven Darsho en is je gegund...

Ik ben wel zo'n beetje klaar hier...
Hoezo je bent klaar hier, je krijgt juist medeleven van Rob voor je ellende (zie zijn post # #2157) doet je dat geen deugt?

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon