Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 June 2013, 22:25   #211
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
''Staat elke ochtend voor dag en dauw op om de weg van Mihaela voor te bereiden''

Dat noem ik pas Adoratie...
De Voorzienigheid houdt van alle mensen.
Rob is offline  
Oud 23 June 2013, 23:55   #212
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Stel dat je met iemand een gesprek aan wilt gaan. Je zoekt toenadering, en de persoon geeft duidelijk aan, door midden van lichaamstaal, of door niet op in te gaan op wat jij aankaart, dan er geen openheid is voor het gesprek, of de wisselwerking.
Het is dan duidelijk dat de ander niet open staat voor de wisselwerking op dat moment.

Dat openheid op een ander niveau altijd 'is', zoals bewustzijn ook altijd 'is', ook al is men daar niet bewust van, is een ander niveau van 'zijn' weer.. Waarom gooi je ze nu door elkaar Nadje?


Openheid kun je dan alsnog ervaren/houden door jezelf dan juist niet afhankelijk te maken van dat gevoel op dat moment. Dan heb je dat (duale) verschil maken oftewel de voorwaarde creëren ook niet nodig.

Wijziging aangebracht door Ulla op 24 June 2013 om 09:33.
Reden: Taal
Ulla is offline  
Oud 24 June 2013, 00:17   #213
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Stel dat iemand een gesprek met mij aan wilt gaan. Men zoekt toenadering, en ik geef duidelijk aan, door midden van lichaamstaal, of door niet op in te gaan op wat men aankaart, dan is er geen openheid voor het gesprek, of de wisselwerking.
Het is dan duidelijk dat ik niet open sta voor de wisselwerking op dat moment, waar ik eigenlijk zelden voor open sta,....want ik zoek strijd/wrijving.
Nou,....moet je lekker zelluf weten toch?
Hans is offline  
Oud 24 June 2013, 17:45   #214
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
''Tante Bep van Beppen, doet niet aan zelfonderzoek''

Hoe vind jij dit Nadje?
Ik vond mijn vorige onderschrift leuker.
Nadje is offline  
Oud 24 June 2013, 18:00   #215
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Nadje's babbelbox

Wat een rust hier vandaag. Ook wel eens lekker. Wel saai. Rotweer ook, bah. Het lijkt wel herfst. De sandaaltjes maar weer ingeruild voor de laarsjes vandaag. En de regenjas weer aan. Getsie. Geef mij de zon maar hoor. Ik kan straks de kachel nog gaan aansteken.
Nadje is offline  
Oud 24 June 2013, 18:04   #216
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Succesverhalen...

In het verlengde van het krachtherstelgerichte werken dat momenteel aan zijn (zoveelste) opmars is begonnen binnen de zorgsector, daar is één van de uitgangspunten om iedere dag een succesje voor/van jezelf te benoemen.
Wie oh wie? Of moet ik zelf weer de aftrap geven? of doen jullie hier ook nog wat?
Nadje is offline  
Oud 24 June 2013, 18:14   #217
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
In het verlengde van het krachtherstelgerichte werken dat momenteel aan zijn (zoveelste) opmars is begonnen binnen de zorgsector, daar is één van de uitgangspunten om iedere dag een succesje voor/van jezelf te benoemen.
Wie oh wie? Of moet ik zelf weer de aftrap geven? of doen jullie hier ook nog wat?

Ik had nagenoeg geen wc-papier nodig,.....
Hans is offline  
Oud 24 June 2013, 18:14   #218
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Recepten.....

Iemand nog een lekker recept voor witlof? Behalve gekookte witlof met eieren of een sausje. Witlof met kaas en/of ham uit de oven, salade van witlof in diverse varianten, iets wat ik nog niet ken? Roept u maar......wel snel graag want witlof staat op het menu voor vanavond.
Nadje is offline  
Oud 24 June 2013, 18:18   #219
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik had nagenoeg geen wc-papier nodig,.....
Dat zou in mijn successenlijstje ook zeker op 1 staan. Vandaag al 3 keer moeten schijten (he bah wat een ordinaire praat voor zo'n keurig meisje als ik ben). Na 1 toiletbezoek moet ik 3 keer de pot spoelen, dus breek mij de bek niet open. Ik ben Edet's grootste afnemer in den lande.....
Nadje is offline  
Oud 24 June 2013, 18:20   #220
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Dat zou in mijn successenlijstje ook zeker op 1 staan. Vandaag al 3 keer moeten schijten (he bah wat een ordinaire praat voor zo'n keurig meisje als ik ben). Na 1 toiletbezoek moet ik 3 keer de pot spoelen, dus breek mij de bek niet openen. Ik ben Edet's grootste afnemer in den lande.....

Ik ben erg goed bezig met vezels eten, onverwachts lekker, goed vullend/voedend,....en schone bips en pot,....beretrots!
Hans is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.