Waarheidvinding  
Oud 14 April 2021, 14:26   #2241
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond kennende heeft ze nu weer een Hallelujah moment.
Nou wat heb ik een halleulajah moment. Je bedankt iemand voor bewezen diensten en dienst...

Weet je Mihaela je heb werkelijk een beeld van mij dat nergens op slaat. Ik ben niet iemand die gelijk wil hebben, ik ben ook niet iemand die door roeien en ruiten gaat om iemand op de knieën te dwingen om zich vervolgens te verkneukelen omdat ik iemand aan het huilen heb gemaakt en meer van dat soort zaken. Ik verzamel geen puntjes ik doe gewoon mijn zelfonderzoek.

Mocht ik een halleluja moment op dit forum krijgen dan zal dat zeer waarschijnlijk zijn op het moment dat je bij alles waar je nu je negatieve zelfbeeld/ideeën op anderen en/of over anderen projecteert je eigen naam gaat zetten en gaat beseffen wat je nu eigenlijk echt van jezelf vind en hoe liefdevol je daarin naar jezelf bent. Dan liefste Mihaela dan doe ik misschien een vreugdedansje maar dan wel omdat ik blij voor jou ben en om geen andere reden

Geen dwang, niet iemand op de knieën dwingen, eigen vrije keus Mihaela, als je al beseft wat dat betekend....
Of je het nu wel of niet doet, het maakt mij geen hol uit...ik doe mijn ding toch wel..

Ik wens jou verder vanuit de grond van mijn hart werkelijk het allerbeste toe. Voel je vrij en geliefd....


Liefs Marijke.
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 14:32   #2242
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard De furie is in aantocht..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou wat heb ik een halleulajah moment. Je bedankt iemand voor bewezen diensten en dienst...


Weet je Mihaela je heb werkelijk een beeld van mij dat nergens op slaat. Ik ben niet iemand die gelijk wil hebben, ik ben ook niet iemand die door roeien en ruiten gaat om iemand op de knieën te dwingen om zich vervolgens te verkneukelen omdat ik iemand aan het huilen heb gemaakt en meer van dat soort zaken. Ik verzamel geen puntjes ik doe gewoon mijn zelfonderzoek.



Mocht ik een halleluja moment op dit forum krijgen dan zal dat zeer waarschijnlijk zijn op het moment dat je bij alles waar je nu je negatieve zelfbeeld/ideeën op anderen en/of over anderen projecteert je eigen naam gaat zetten en gaat beseffen wat je nu eigenlijk echt van jezelf vind en hoe liefdevol je daarin naar jezelf bent. Dan liefste Mihaela dan doen ik een vreugdedansje omdat jou onderzoek dan pas echt zoden aan de dijk kan gaan zetten m.i.



Geen dwang, niet iemand op de knieën dwingen, eigen vrije keus Mihaela, als je al beseft wat dat betekend....
Of je het nu wel of niet doet, het maakt mij geen hol uit want ik heb op dit forum niet zo veel meer te zoeken behalve zo af en toe even laten weten dat ik er nog ben, meest als lurker, en van daaruit mijn zelfonderzoek verder doende.



Ik wens jou van de grond van mijn hart werkelijk het allerbeste toe. Voel je vrij....


Liefs Marijke.
Mihaela Mihaela Mihaela..
Zo te lezen houd jij je aan één stuk door alleen maar met Mihaela bezig, met jouw wensen rondom jouw denkbeeld over Mihaela.
Mihaela is offline  
Oud 14 April 2021, 14:47   #2243
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Ik hou me ook wel eens met Miha bezig en dan schud ik mijn wijze hoofd.
Rob heeft e.e.a. aan jou geschreven wat me van belang lijkt tussen jullie.
En dan ga je er niet op in. Maar als Vaag ook maar even haar hoofd om de hoek steekt dat is er direct actie.

Mijn wijze hoofd komt er nog even niet uit hoe dat mogelijk is.
Moet je nooit 'wandelen' als Vaag langs komt?
Is Vaag belangrijker dan Rob of wat?
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 14 April 2021, 14:47   #2244
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik maak me niet druk hoor, leek me wel leuk, een Boni die spirituele lijnen uitdeelt. Past hem wel.
Ja Hij (Hij als in God bedoel ik) kan heel goed ja en amen zeggen wanneer het om kleuters gaat die denken God te zijn maar net doen of ze dat niet zijn om dat wat ze zeggen meer kracht bij te zetten. Boni:"Ik zeg het niet Hij ( met een opgeheven vingertje naar boven) Hij praat door mij".




Heerlijk zo aflaat, dat wil ik ook wel, hahaha.
Hij zei tegen mij dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen schepping ( de vader en ik zijn één) en dat ik er van kan maken wat ik wil. En ik keek de wereld in en zag wat ik er van gemaakt had...Toen dacht ik:" dit kan en moet anders...." De rest is historie
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 14:48   #2245
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Boni zit best wel dicht bij de Waarheid. God praat niet door zijn mond, maar kijkt door zijn ogen. Hij zit er maar een centimeter of 10 naast.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 14 April 2021, 15:02   #2246
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mihaela Mihaela Mihaela..
Zo te lezen houd jij je aan één stuk door alleen maar met Mihaela bezig, met jouw wensen rondom jouw denkbeeld over Mihaela.
Lieve schat je mag van nog tot sint-juttemis je kringetje blijven draaien als je daar gelukkig van wordt. Want terwijl jij in je kringetje van negatieve gedachten over anderen draait vraag ik me af hoe komt dat ik me daar zo druk over maak. Ik zeg tegen mezelf:" Ze wil niet, laat het gaan", zeg ik tegen mezelf. Ik kom alleen maar tot de conclusie dat ik blijf omdat ik je lief heb en het je gun dat je in vrijheid los van alle ideeën over anderen waar je in gevangen lijkt zal kunnen leven.


Ik heb je lief Mihaela, en ik moet je laten gaan in vrijheid, jou wil geschiede... Ik vind een weg....


KiSs
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 15:10   #2247
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieve schat je mag van nog tot sint-juttemis je kringetje blijven draaien als je daar gelukkig van wordt. Want terwijl jij in je kringetje van negatieve gedachten over anderen draait vraag ik me af hoe komt dat ik me daar zo druk over maak. Ik zeg tegen mezelf:" Ze wil niet, laat het gaan", zeg ik tegen mezelf. Ik kom alleen maar tot de conclusie dat ik blijf omdat ik je lief heb en het je gun dat je in vrijheid los van alle ideeën over anderen waar je in gevangen lijkt zal kunnen leven.


Ik heb je lief Mihaela, en ik moet je laten gaan in vrijheid, jou wil geschiede... Ik vind een weg....


KiSs
Jeetje Vagebond, wanneer ga je je eens goed na laten kijken bij een psych ...?
Rob is offline  
Oud 14 April 2021, 15:11   #2248
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik hou me ook wel eens met Miha bezig en dan schud ik mijn wijze hoofd.
Rob heeft e.e.a. aan jou geschreven wat me van belang lijkt tussen jullie.
En dan ga je er niet op in. Maar als Vaag ook maar even haar hoofd om de hoek steekt dat is er direct actie.

Mijn wijze hoofd komt er nog even niet uit hoe dat mogelijk is.
Moet je nooit 'wandelen' als Vaag langs komt?
Is Vaag belangrijker dan Rob of wat?
Ja, en dan verlies ik het in populariteit van Vagebond ....
Rob is offline  
Oud 14 April 2021, 15:13   #2249
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Boni zit best wel dicht bij de Waarheid. God praat niet door zijn mond, maar kijkt door zijn ogen. Hij zit er maar een centimeter of 10 naast.
Ik zit nu al een poosje naar deze tekst te kijken maar ik snap het niet. Dus ik vraag:" wat ziet God dan, wie zit er naast 10 centimeter naast, God of Boni? En waar zit hij, wie hij ook moge zijn, dan 10 centimeter naast?"


Kort om een groot mysterie voor mij
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 15:18   #2250
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zit nu al een poosje naar deze tekst te kijken maar ik snap het niet. Dus ik vraag:" wat ziet God dan, wie zit er naast 10 centimeter naast, God of Boni? En waar zit hij, wie hij ook moge zijn, dan 10 centimeter naast?"
Kort om een groot mysterie voor mij
De afstand tussen mond en ogen is bij mij maar 8 centimeter, dus geen wonder die verwarring bij 10 centimeter. Bas heeft niet goed gemeten.
 
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 05:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.