Waarheidvinding  
Oud 7 November 2020, 01:59   #2651
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo, bedtijd....
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 04:27   #2652
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Man ik kan toch niet slapen zeg, ieder keer schiet me weer iets te binnen van de voorgaande conversatie en dan lig ik vervolgens weer te bulderen in mijn bed, dat is toch niet te doen zo. Lord have mercy on me, ik bid het u want mij lachspieren.....

Hoe dan ook:

deze post , met als antw. 'was het maar waar' moeten we maar niet al te serieus nemen want mw. was kennelijk nog niet klaar met mij terwijl ik dus wel klaar met haar ben. Daarom vanaf nu elke reactie van mw. wordt door mij alleen nog maar beantwoord in haar draadje Michaela's arena. Want mw wil met mij vechten dus lijkt het mij dat dat best in haar arena kan. Dan kan ik me hier weer bezig houden met mezelf.... om te beginnen
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 04:56   #2653
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Mijn innerlijke geliefden e.d.

Ik snap natuurlijk dat het best een beetje vreemd is maar wat is mis met een beetje vreemd wanneer die wijze geliefden ( die enkel in mezelf en uit mezelf voortkomen en de gedaante kunnen aannemen van hen die het kind in mij graag mag ) er voor me zijn wanneer ik ze nodig heb, dat me bijstaan bij moeilijke vraagstukken waar ik in de buitenwereld geen sparringpartner voor heb omdat niet echt gesnapt wordt waar ik het over heb, dan zal ik toch mijn eigen sparringpartner moeten zijn niet waar. Ik zal toch mezelf moeten troosten bij de frustraties waar ik tegen aanloop in het proces of mezelf moeten geruststellen wanneer ik tegen de echt moeilijk dingen in mezelf aanloop. Ik ben mijn eigen leraar, mijn eigen geliefde, mijn eigen ouder. Ik had niet hier gestaan wanneer ik niet zelf de handschoen op gepakt zou hebben, niet zelf de verantwoording voor mijn eigen ontwikkeling... en dan komt daar zo'n klein blaag even haar wijze woorden over loslaten...God ik lach me toch te pletter over zoveel stupiditeit. God ik ben een beetje vreemd maar wel lekker als rivella, en nee ik schaam me daar niet voor. Dus als mooiboy, of welke ander boy en/of girl ook aan mijn geestesoog verschijnt noem ik hem gewoon mooiboy ect.... al heeft mooiboy ect.... daar zelf totaal geen boodschap aan. Het gaat per slot niet over hem maar over mij niet waar, dus hij kan er maar beter van genieten, zo lijkt mij, kan mw. hoog springen, laag springen of anderzins springen het kan me niet verdommen. Elk commentaar, nog een keer kennelijk, dat ze hier verder op wat voor post van mijn hand geeft gaat linea recta naar haar arena, kan ze gaan vechten met zichzelf...

Ik eer ieder die verschijnt aan mijn geestesoog om mij de winter door te helpen in diepe dankbaarheid of ik er nu wel of niet stiekem en/of openlijk, om wordt uit gelachen en/of voor gek verklaard. Ik merk vanzelf wanneer het stop allemaal, dus tot die tijd: leave me alone als je niks positiefs hebt in te brengen...

We gaan nog eens proberen een oogje te sluiten...

Tnanks
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 09:10   #2654
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet.

Uwe hooggeëerde majesteit wat u hier laat zien is dus typisch trollengedrag. Het mag niet over uzelf gaan maar u mag wel een ander voor rotte vis uitmaken.

Ja, we houden nog steeds van oh onze zeer geliefde trollenkoningin
Je zooi waar het hoort..
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 09:11   #2655
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 09:12   #2656
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb heerlijk geslapen.
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 09:54   #2657
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je zooi waar het hoort..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb heerlijk geslapen.
Antw. kan je vinden in je eigen draadje Mihaela
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 10:05   #2658
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo, waar gaan we het eens over hebben?

Ik dacht dat we het eens gingen hebben over hoe we van het gestalk van kabu door ene Vagebond naar opdringerigheid van ene Vagebond naar kabu zijn gekomen, want er was geen sprake van opdringerigheid. Ik schreef wat en daar kwam antwoord op en vervolgens schreef ik nog wat en daar bleef het bij, nou ja afgezien van een paar plaagstootjes want dat moest toch kunnen dacht ik, iets wat ik nooit gedaan zou hebben was ik verliefd geweest op Kabu, want daar ben ik dan veel te verlegen voor. Dus 1 berichtje en een ander berichtje dat er nog eens op terug kwam en een paar plaagstootjes noemt mw. Mihaela dan opdringerigheid....Tje wat moet zij dan veel opdringerigheid ervaren....

Jemig maar dat ervaart ze ook. Tis niet voor niks dat ze zo'n beetje iedereen hier op het forum het zwijgen wil opleggen zodat wij alleen nog maar haar stem zullen horen....

Ja mensen elk antw. op mw. is opdringerig want het voldoet meestal niet aan wat zij wil horen en dan gaat mw door en door en door en door en door....Over opdringerig gesproken!!! Ff met de neus een bepaalde kant uitwijzen en we komen zo uit waar we zijn moeten
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 10:05   #2659
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja weet je wat het is Dorje, volgens mij heeft Mihaela iemand nodig die helemaal met haar mee loopt en zelfs met haar over de horizon gaat van wat kabu het zwarte gat noemt. Je zou haar zo'n iemand gunnen want ik ben bang dat het er anders nooit van zal komen en dan zullen wij tot in lengte van de dagen dat dit forum bestaat met een forumsmeagel van doen hebben die bij elke glinstering die ze ziet denkt:" van mij, van mij, van mij, ik heb dat gedaan/veroorzaakt", tot ze op een gegeven moment op een hoge berg 'van mij' zit terwijl iedereen anders al lang en breed vertrokken is. En zit ze daar alleen met al haar 'van mij' zonder de bedankjes waar ze zo graag om bedelt omdat zij zichzelf als forumtrol inbeeld een engel voor de ander te zijn. Maar wat ze vergeet is dat ander ziet wat zij de ander laat zien en niet iedereen is in staat of bereid door haar van pijn vertrokken gelaatsmasker te kijken en dus zullen ze precies dat geven waar ze om vraagt: haat en nijd. Ze geilt op andermans verdriet en pijn, ze is er zo aan verslaafd dat ze hier op het forum er zelfs om vraagt, nee smeekt bijna om alsjeblieft maar in huilen uit te barsten omdat er zo verschrikkelijk veel leed in je naar boven gekomen is vanwege de manier waarop zij met je om gegaan is, ze is in haar ogen de ultieme waarheidsbrenger en de rest van het gepeupel draaien allemaal onze rondjes in onze ego-drek mw. de redder in onze nood, je zal zo'n iemand zijn die onder het mom van spiritualiteit aan je trekken moet raken. Ik denk dat ze voor zichzelf een enorme goudpot heeft aangeboord want in de spirispiri wereld zijn mensen gewend om naar zichzelf te kijken, tenminste de goeien en daar gaat zij dan vervolgens op parasiteren want het is de ultieme manier om zelf verborgen te blijven, jou shit bij de ander leggen en dan vervolgens zeggen dat het van de ander is. En idd er is nauwelijks een kruit gewassen tegen dergelijks types. Mw. de uberforumtrol staat zo'n beetje gelijk aan trump, zag hem gisteren op tv oreren en dacht:" wow, is precies Mihaela, twee druppels water, geen haar tussen te krijgen", verhaaltjes verzinnen bij de vleet en de ander beschuldigen van nep nieuws/leugens en naar beneden schelden...getromenteerde kinderen zijn het die al onze liefde verdienen Dorje, al zal ze die liefde niet willen ontvangen en het tot gif maken dat doen ze allemaal.

Maar goed misschien heeft ze wat aan kabu die haar haar achter de schermen voortdurend aan het voeren en de weg aan het wijzen is om er nog een schepje bovenop te doen, want hij zegt precies wat zij nodig heeft om te doen wat jij wil dat ze doet terwijl zij denkt dat zij dat ook wil, hahahaha, zo doorzichtig allemaal, maar mw. laat allerlei steken vallen dus komt kabu op een gegeven moment zelf aan de oppervlakte omdat ie het niet meer uithoud niks te zeggen. Ik bedoel zoals de conversatie met gouden...huppeldepup van een ander forum, puur en alleen bedoelt om je uit je evenwicht te brengen niet meer dan dat.....
Is op zich niks mis mee, maar kabu gebruikt Mihaela als katalisator omdat hij in ruil voor algeheel toegang tot het forum Laurie beloofd heeft zich rustig te houden, ( ja ik was er niet bij hoor, maar soms hoor je nog wel eens wat zo in de eenheid ) ja en dat is voor Kabu toch best een lastig dingetje want hij is als een bok op de haverkist, vliegen of rennen en niks er tussen in en nu heeft hij de ideale oplossing gevonden

Kabu en Mihaela jut en jul in optima forma even door de Vagebondmolen gehaald

Overigens gelijk heb je dat je het allemaal niet wilt weten, want wat heb je er aan dit allemaal te gelezen. Het is waarheidsvinding in zijn meest smakeloze vorm voor sommigen onder ons in elk geval....WiNk
..
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 10:11   #2660
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
..
Antw. in Mihaela's arena
Vagebond is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.