Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 April 2015, 18:39   #261
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Laurens wat kan jij toch net als Theo lullen.
Eigen aan bombastische ego's, dat staat vast.

Waarom start je geen real-live sock-sangs? Misschien krijg je dan wel is iemand aan het door jou zo fel nagestreefde en zaligmakend onvolprezen zelfonderzoek.
Zou dat niet meer voldoening voor je geven inplaats van voor je pc-scherm thuis de virtuele advaita-circusbaron te spelen? Je bereikt toch gewoonweg niets op deze manier. Buiten eigen vermaak dan, en daar is het je om te doen.
What's new? Maar zeg het alleen niet hardop.
Nadje is offline  
Oud 12 April 2015, 18:53   #262
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Ik constateer dus dat jij een onnozel aansteller en zelfvoldane ingebeelde wijsneus bent die zo hoog liefdes-aandacht nodig heeft.


Ga jij dus maar verder op internet lezen Theodocus, je hebt zo druk met kennis vergaren en liefdadigheidswerk dat je met één leven niet toekomt.

En welke wijsheid, interessante kennis heb je intussen nog gevonden? Wil je iets met ons delen van wat je al allemaal gelezen hebt op internet en vanuit de liefde die jij bent? Renoir is liefde, dat weet hij, dat voelt hij, dat is zijn waarheid van waaruit hij niet anders kan dan waarheid herkennen in anderen en maakt hij zich wijs in staat te zijn om waarheid van onwaarheid te onderscheiden.
Hij doet echter aan zelfbedrog constateer ik.
Terwijl wil hij als zelfbedrieger zijn forumleden graag bijstaan door middel van begeleiding in 'gedegen zelfonderzoek'. Tenminste dat verwacht hij te kunnen, maar er zijn geen kandidaten zo blijkt. Dus houd hij zich net zoals jij maar wat bezig in dit forum-circus door hem online gezet.


Klopt, zo zijn jij en Laurens / renoir als twee halfbroers, soort oude kneuten die denken wijsheid in pacht te hebben. Wat zeg ik? Zij zijn waarheid, zij zijn licht, en laten slechts hun overvloedig licht schijnen op verdwaalden in de duisternis die hulp nodig hebben om hun eigen licht te zien.


Ik repliek hebben?
Bijlange niet, ik ben niet de doener, nooit geweest. Jij bent diegene die denkt de doener en barmhartige samaritaan te zijn want druk bezig heel het grote internet af te lezen en je 'onbaatzuchtige' diensten aan te bieden aan 'hongerigen'.
Ego-tripperij van je is het is. Dat is de waarheid door mij geconstateerd.


Idiote lafaarden als jij en Renoir doen alles om het onderzoek niet te hoeven doen. Zij blijven oneindig bezig met onderzoek in hun onderbroek.
Hebben jij en Laurens al ontdekt welke viezigheid in je onderbroek achterblijft? Moesten jullie ooit in staat zijn jullie zelfbedrog te doorzien zullen jullie merken dat wat in jullie onderbroek plakt een spiegel van jullie verontreinigde geest is.
Ik constateer slechts.


Ga jij maar beter naar de hoeren, dan doe je nog iets nuttig inplaats van de zelf-gerealiseerde uit te hangen op fora. Door hoeren te betalen voor hun diensten (ververs wel je onderbroek voordat je gaat) geef je die mensen nog een inkomen. Hun sociaal werk overtreft het jouwe in kwadraat.


Net zoals Laurens zit jij vol van aannames Theo. Veel werk aan de winkel in zelfonderzoek. De viezigheid plakt al vele levens in je onderbroek.


Jij kan dat alvast niet.
Net zoals een prostituee achter haar raam moet gaan zitten om aandacht en inkomen moet jij maar steeds lullen.
Maar hey, het hoort allemaal bij de zijnsvormen.
Of me nu prostituee is of virtuele Theo, voor God maakt het niets uit, hem ontgaat het nooit om van alles de zin te kunnen zien, dat ontgaat alleen Theo en Laurens die zichzelf voor de gek houden, laf als ze zijn en daarom de waarheid niet onder ogen kunnen zien. Dat is wat ik constateer.

h?h?, dat was weer effe 'gaan met die banaan'!
Voorbije nacht nog gespeeld, let's go nutz!
Ik lig hier helemaal in een deuk. Wil je dat niet meer doen Pup? Ik krijg bijkans een rolberoerte van het lachen. Pas maar op, straks pies ik nog in mijn broek van het lachen, moet ik mijn onderbroek ook gaan onderzoeken. Ik voel al nattigheid. Nattigheid hoeft niet per definitie narigheid te betekenen, gelukkig maar.
Nadje is offline  
Oud 12 April 2015, 18:58   #263
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Graag gedaan My Fair Lady (letterlijke betekenis 'Mijn schone dame', zie > Wiki Link)
Ik heb in de voorbije tijd dat ik afwezig was nog wel enkele genoten van je heerlijke posts vol humor en wijsheid ook.

Als je mijn capriolen graag nog is leest, kan je me in een topic op het Belgische senniorennet nog is in actie zien een paar weken terug onder de forumnaam "pottekezeep".
Kon het toch even niet laten - zeer gewaardeerd door mij maar vertrokken forumlid hier onder de naam - 'mara' op te zoeken die op dat forum als "vesselin' vaak schrijft. Ik val in een topic van een Jehova getuige daar binnen op Zo 29 Maa 2015, 10:15 met de zin: Heel dat gedoe rond die Abrahamistische god, ik krijg er soms toch wel de kriebels van hoor'.
Ik maakte me daar uiteindelijk kenbaar als een 'sjamaan' , maar ging te hard met die banaan.
Heb daar weer lachbuien gekregen als vanouds hier, maar inmiddels weer gebanned. 5de keer zowat daar onder telkens een andere forum-naam en nu laat ik het er maar bij. Die senioren daar hebben niet zo'n gevoel voor humor als hier.


Jij bent ook in mijn hart sweety, maar als womanizer die ik ben, heb ik een groot hart en zit er nog een vrouw in. Heb daarstraks nog een paar uur een privé facebook chat gehad met een vrouwelijk lid dat hier regelmatig deelneemt.
Love Is All (<link)
Ik heb gelukkig ook een groot hart. Zelfs die twee egotrippers hier zitten er in. Maar hier op mijn topic moeten ze wel hun plaats kennen natuurlijk. Daar hebben de heren nog wat moeite mee.
Nadje is offline  
Oud 13 April 2015, 01:39   #264
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik lig hier helemaal in een deuk. Wil je dat niet meer doen Pup? Ik krijg bijkans een rolberoerte van het lachen. Pas maar op, straks pies ik nog in mijn broek van het lachen, moet ik mijn onderbroek ook gaan onderzoeken.
Ok, ik zal me inhouden om je dit soort natte onderbroek te besparen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik voel al nattigheid. Nattigheid hoeft niet per definitie narigheid te betekenen, gelukkig maar.
Hola, in dat sfeerke ga ik over tot communicatie met muziek uit de film '50 shades of grey' > Love Me Like You Do.
Maand geleden gedraaid in een high society locatie voor een 21ste verjaardag feestje met 300 genodigden rond dezelfde leeftijd met als thema-kader die film.
Veel rood licht gebruikt, tot in mijn lasers toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb gelukkig ook een groot hart. Zelfs die twee egotrippers hier zitten er in.
Ja, in mijn hart zijn ook nog plaatsen vrij voor hen beiden. Balkon plaatsen zelfs.
Als ik ze voor mijn geestesoog haal is Theo de linkse en Laurens / Renoir de rechtse.


Ik geef ze nog klank ook zie, klik > Boo! That Was The Worst Thing I Ever Heard.
Puppetji is offline  
Oud 13 April 2015, 02:10   #265
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Kennelijk is er strijd voor nodig om tot strijdloosheid te komen.
"De oorlog is de vader van alle dingen?, zegt Heraclitus, en wie deze uitspraak goed verstaat, weet dat het hier gaat om een van de meest fundamentele wijsheden. De oorlog, het conflict, de spanning van de polen leveren de levensenergie en alleen zo stellen zij vooruitgang en ontwikkeling veilig. Dergelijke uitspraken klinken gevaarlijk en kunnen aanleiding tot misverstanden vormen in een tijd, waarin de wolven schaapskleren hebben aangetrokken en zo gekostumeerd, verdrongen agressies als liefde-voor-de-vrede presenteren."

Uitreksel uit: De zin van ziekzijn / Thorwald Dethlefsen; R?diger Dahlke
Puppetji is offline  
Oud 13 April 2015, 10:54   #266
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik lig hier helemaal in een deuk. Wil je dat niet meer doen Pup? Ik krijg bijkans een rolberoerte van het lachen. Pas maar op, straks pies ik nog in mijn broek van het lachen, moet ik mijn onderbroek ook gaan onderzoeken. Ik voel al nattigheid. Nattigheid hoeft niet per definitie narigheid te betekenen, gelukkig maar.

De winnaars zijn bekend.

In de categorie vrijblijvendheid: Nadje
In de categorie onbenullig, subcategorie 'Wie kan het verst pissen': Puppetji

Namens het bestuur van de vereniging 'Vrijblijvend & Onbenullig' van harte gefeliciteerd.
De eerste prijs is een voetreis naar Rome en de tweede een bamboe fiets.
 
Oud 13 April 2015, 11:07   #267
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
De winnaars zijn bekend.

In de categorie vrijblijvendheid: Nadje
In de categorie onbenullig, subcategorie 'Wie kan het verst pissen': Puppetji

Namens het bestuur van de vereniging 'Vrijblijvend & Onbenullig' van harte gefeliciteerd.
De eerste prijs is een voetreis naar Rome en de tweede een bamboe fiets.

Da's eerste prijs vakmanschap in categorie forum-uitbater-admin.

Is me dat lachen, vreemde wereld waarin we, all? ik, leven / leef. Dat men voor zo'n computer scherm zit te lachen terwijl men alleen woont.
Slik, 'k ga toch is een goede brief naar onze lieven heer moeten schrijven waarin hij mijn argumenten aannemelijk vind en inschikkelijk mij een partner stuurt die bij mij past.

@Nadje: Als Rob je niet meer zit zitten laat je maar is iets weten h?! Dan gaan we te voet naar Rome met een bamboe fiets aan de hand.


PS: ik woon van figuurke op onderstaande afbeelding slechts 18km vandaan.

__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 26 May 2015, 22:07   #268
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alliswell Bekijk bericht
En nu nog zien dat het je eigen woestijn is waar naar geroepen wordt. Wanneer die bloeit stoot je niemand meer af. Een soort eeuwig bliss ben je dan geworden en zit je niet meer in je eenzame toren te toeteren naar iedereen dat ze het fout zien en fout doen.
Woestijnen bloeien niet. Kenmerk van woestijnen is dat er niks kan bloeien. Daarin ligt hun unieke schoonheid.

En wat noem je een soort eeuwige bliss? Ik kan me daar geen enkele voorstelling van maken. Jij voelde je geroepen om te reageren, net zoals ik me nu geroepen voel om te reageren. Zie jij je eigen woestijn?
Nadje is offline  
Oud 27 May 2015, 01:08   #269
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht

Da's eerste prijs vakmanschap in categorie forum-uitbater-admin.

Is me dat lachen, vreemde wereld waarin we, all? ik, leven / leef. Dat men voor zo'n computer scherm zit te lachen terwijl men alleen woont.
Slik, 'k ga toch is een goede brief naar onze lieven heer moeten schrijven waarin hij mijn argumenten aannemelijk vind en inschikkelijk mij een partner stuurt die bij mij past.

@Nadje: Als Rob je niet meer zit zitten laat je maar is iets weten h?! Dan gaan we te voet naar Rome met een bamboe fiets aan de hand.


PS: ik woon van figuurke op onderstaande afbeelding slechts 18km vandaan.

Als ik in de buurt ben, laat ik het je weten.
Nadje is offline  
Oud 27 May 2015, 12:31   #270
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Als ik in de buurt ben, laat ik het je weten.
Cool!
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.