Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 May 2013, 19:24   #21
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee, ik zie iets en ik geef het aan.
Wat zie ik: Ik zie dat Renoir zijn ruzie met Niets op een zeer manipulatieve manier oplost. Ik maak hem daar attent op.
Vervolgens zie ik weer hoe een paar leden, angstig, bij elkaar groeperen, en in plaats van dat aan te gaan wat op zo een forum hoort te behandelen, dus angst voor de dood, gaan ze iemand aanwijzen als schuldige, om hun angst niet onder ogen te zien.
Dat is waarop ik reageer Moi.

Terecht dat je verwacht dat ik me zou gaan verweren, ik ben gepassioneerd als ik iets zie wat de ander niet ziet, en laat mijn stem horen(of nu mijn letters zien).
Mihaela, zou wat je DENKT te zien, niet juist kunnen zijn?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:26   #22
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
In dit geval wel Esradha..

Al vind ik zeker belangrijk om rekening met elkaar te houden als dat echt nodig is.
Maar waar ik me om opwind nu is dat ik de handelwijze niet correct vind naar Niets toe.
Hoe weet jij dat Niets zich nu niet van kant maakt omdat hij zich onrechtvaardig behandeld voelt? Dat kan je niet weten..
Dan kun je hier niemand meer ergens op aanspreken en kun je dit forum beter sluiten, we krijgen hier soms nog wat gezegd immers.

Hier lijkt de situatie duidelijk en heeft een forum lid zelf heel duidelijk aangegeven hoe diep ze in haar angst zit en dit werd min of meer door Niets
gestimuleerd. Het is aan diegene die de knoppen bestiert welke afweging hij maakt. Je kunt daar uiteraard van alles achter zoeken of zien, maar daar gaat het even niet om.

Eerste prioriteit is het zekere voor het onzekere te nemen en geen mogelijke risicos te stimuleren. Ook los van of je wel of niet goed zit met je oordeel.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:31   #23
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
In dit geval wel Esradha..

Al vind ik zeker belangrijk om rekening met elkaar te houden als dat echt nodig is.
Maar waar ik me om opwind nu is dat ik de handelwijze niet correct vind naar Niets toe.
Hoe weet jij dat Niets zich nu niet van kant maakt omdat hij zich onrechtvaardig behandeld voelt? Dat kan je niet weten..
UITSLUITING.

Niets heeft niets aangegeven, die roept dat hij onkwetsbaar is en dat enkel zijn ego geraakt kan worden en dat hij dat hele geval van DOOD al onder ogen heeft gezien en aan voorbij is (even wat ik er grofweg aan onthouden heb en/of zijn woorden vertaalt heb vanuit mijn eigen kijk).

Oude koeien Aart, niet zo loeien en mogelijk proberen Mihaela wat in te laten zien door deze woordenbrij.

Opwinden over de niet correctheid naar Niets toe.

Ja, ja naar Niets toe.

Lijkt mij toch een behoorlijk gevalletje 'oud zeer'.

Ook al zou Niets niet correct zijn behandeld, wat dan nog, vanwaar dan die opwinding?

Dan geef je dat met 2 zinnen aan toch en laat het erbij?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:34   #24
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb gezegd wat ik zag, ik heb gezegd hoe ik het ervaar, en ik heb gezegd hoe ik erover denk.

Ieder zijn kijk op, ik ga niet op ieder vraag hetzelfde antwoorden blijven geven.

Ik zag ruzie tussen Niets en Renoir, Renoir maakte misbruik van zijn macht en gaf incorrect een TimeOut aan Niets, zonder waarschuwing zonder overleg.

Ik zie angst voor de dood bij een paar mensen, en vervolgens iemand werd beschuldigen van ongevoeligheid, dat klopte wel, want Niets is zoals ieder ander hier ook maar een mens op een forum, dus geen alwetende.

Maar dit is een forum voor Zelfkennis/Bewustwording, als iemand niet tegen confrontatie kan, of tegen gespiegeld worden, hoe lomp dat ook maar gedaan wordt, dan moet men zich echt afvragen of ze voor een Bewustwordingforum geschikt zijn.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:34   #25
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja klopt. Je loeit maar wat zoals gewoonlijk.


Je ziet niet wat ik zie. Ik zie dat men angst voor de dood heeft, ik zie dat iemand een TimeOut heeft gekregen wat duidelijk niet correct is.

KANKERWIJF, OF VALT DOOD.. er zijn maar worden, ik wilde aanduiden dat soms een woord toegestaan wordt, en dan weer niet..
Dat soms over de grenzen gaan toegestaan wordt, en dan andere keren weer niet.

Esradha vroeg aan mij of ik ok vind dat men over de grens gaat,
en Aart, leg jij mij uit wat een grens is???
Wie/wat is degene die de grens ziet/voelt?
Mihaela, heb jij de energie op het moment dat dat zich met Danique afspeelde gevoeld?

Hoe weet jij zeker dat wat jij ziet correct is en dat jij niet reageert vanuit 'oud zeer'?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:36   #26
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mihaela Bekijk bericht
ik heb gezegd wat ik zag, ik heb gezegd hoe ik het ervaar, en ik heb gezegd hoe ik erover denk.

Ieder zijn kijk op, ik ga niet op ieder vraag hetzelfde antwoorden blijven geven.

Ik zag ruzie tussen niets en renoir, renoir maakte misbruik van zijn macht en gaf incorrect een timeout aan niets, zonder waarschuwing zonder overleg.

Ik zie angst voor de dood bij een paar mensen, en vervolgens iemand werd beschuldigen van ongevoeligheid, dat klopte wel, want niets is zoals ieder ander hier ook maar een mens op een forum, dus geen alwetende.

Maar dit is een forum voor zelfkennis/bewustwording, als iemand niet tegen confrontatie kan, of tegen gespiegeld worden, hoe lomp dat ook maar gedaan wordt, dan moet men zich echt afvragen of ze voor een bewustwordingforum geschikt zijn.
kankerwijf.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:40   #27
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Mihaela, heb jij de energie op het moment dat dat zich met Danique afspeelde gevoeld?

Hoe weet jij zeker dat wat jij ziet correct is en dat jij niet reageert vanuit 'oud zeer'?
Als jij vanuit je denken mij blijft proberen iets te laten zien Aart, maar je kijkt niet mee naar wat ik in dit draadje wilde aangeven, blijven wij elkaar parallel benaderen.

Het gaat je goed, met je spelletjes..

Vind je correct dat Niets een TimeOut kreeg zonder waarschuwing?
Zie je de doodangst bij je medeforumleden niet die ontkent wordt?
Is dit forum bedoeld om in te zien wat angst met ons doet, of is het bedoeld om elkaar te blijven beschermen tegen onze angsten onder ogen te zien?

Ik ga niet met je spelletjes mee doen Aart, en antwoord geven op je vragen die bedoeld zijn als afleiding doe ik niet.. Het gaat je goed!.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:40   #28
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Potjandorie, ik schreef het woord met Hoofdletters en zie het veranderen in kleine letters.

Mihaela, ik wil enkel aangeven dat je kunt anvoelen waar een mens op het moment van schrijven in zit en dat je daar dan vanuit die aanwezige energie op reageren moet en niet vanuit de eigen energie.

En anders verzand dit forum in een verstandelijk gekankerwijf, toch?

Zit jij daar op te wachten?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:41   #29
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht

En anders verzand dit forum in een verstandelijk gekankerwijf, toch?

Zit jij daar op te wachten?
Het is al zo Aart, waarom dan maar 1 persoon straffen?

Je bent echt blind!!!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 19:41   #30
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij vanuit je denken mij blijft proberen iets te laten zien Aart, maar je kijkt niet mee naar wat ik in dit draadje wilde aangeven, blijven wij elkaar parallel benaderen.

Het gaat je goed, met je spelletjes..

Vind je correct dat Niets een TimeOut kreeg zonder waarschuwing?
Zie je de doodangst bij je medeforumleden niet die ontkent wordt?
Is dit forum bedoeld om in te zien wat angst met ons doet, of is het bedoeld om elkaar te blijven beschermen tegen onze angsten onder ogen te zien?

Ik ga niet met je spelletjes mee doen Aart, en antwoord geven op je vragen die bedoeld zijn als afleiding.. Het gaat je goed!.
Mihaela, jij wil zeggen dat jij nu geheel helder reageert en niet ergens in zit?
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.