Waarheidvinding  
Oud 28 December 2020, 15:56   #3601
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Uit mooie dagen..

]Reaktie voor in mooie dagen...als antwoord op het app-bericht dat kabu daar geplaatst heeft van onze prive conversatie]...Om de boel weer iets in perspectief te zetten, waar de conversatie mee begon


]kabu]: heeft het over het feit dat Rob een tatoo heeft laten zetten ter nagedachtenis van Nada en geeft als commentaar dat rob vast spijt zal krijgen van die tatoo wanneer er een andere vrouw in zijn leven komt...

]Mijn reaktie daarop citaat:]
Dat is toch wel een ietsepietsie flauw kabu. Waarom zou rob spijt krijgen van een tatoeage van zijn overleden soulmate? Komt er een andere vrouw dan is dat onderdeel van zijn geschiedenis toch niet ineens anders geworden? Of denk jij wel van wel? Moest ik toch even kwijt...

Vervolgens heeft ]kabu] het er over dat Rob zijn ervaring van diepe verbondenheid projecteert op een trigger (nada) blabla ect.

]Mijn reaktie daarop citaat:]
Ja, schattepatatje dat heb ik ook wel in de gaten. Maar dat zegt niks over spijt krijgen van een tatoeage die hij als symbool heeft laten zetten..

Stel dat ie ooit ontwaakt ( kabu en ik hebben hierover de zelfde mening), nou dan heeft hij een symbolische tatoeage en herinnering ergens op zijn lichaam staan, so what?

Zolang jij (kabu) hem maar niet hebt want jij zou gegarandeerd spijt krijgen

Zie verder Bron

Want vanaf daar begint de schermafbeelding met onze verdere conversatie die kabu in het topic mooie dagen heeft neergelegd...
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 16:07   #3602
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard ten name van Renoir

Beste Renoir zou je zo vriendelijk willen zijn om in het topic zie]] Bron
een verwijzing te zetten naar bericht # 3656 naar dit topic omdat kabu daar (zie bron) een schermafbeelding heeft geplaatst die onze prive conversatie zoals die werkelijk heeft plaats gevonden geen recht doet. Ik kan vanwege mijn beperking dat namelijk niet zelf doen. Ook kan ik je niet mailen om je die vraag te stellen dus vandaar dat ik het maar hier doe. Alvast bij voorbaat dank...

Oh en ik heb bij mijn eigen bericht op de rode driehoek gedrukt omdat ik zeker wil zijn dat je bovenstaande ook daadwerkelijk leest want ik kan me zomaar voorstellen dat je niet dagelijks in dit topic komt kijken...


Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 December 2020 om 16:44.
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 16:34   #3603
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard mooie dagen... ten name van Rob

Bron mooie dagen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu
Wel, nu dat je ons kennis hebt gegeven van een nieuwe liefde in je leven en je minder kwetsbaar bent kan ik je vertellen wat ik je toewenste in mijn bericht #10.
Op 18 november had ik het met Marijke Vagebond in whatsapp al over mensen die een tattoo laten zetten met de naam van hun (overleden) geliefde in en wat als ze een nieuwe geliefde in hun leven hebben.
Je trekt weer allerlei voorbarige conclusies. Die nieuwe liefde is er al 5 maanden en het gaat niet over mijn kwetsbaarheid, maar over jouw lompheid. En het is fijn dat jullie daar plezier over gehad hebben op de app, maar de vraag die je suggereert is na de vele intense vrijpartijen nog niet gesteld. Niet iedereen is zo dom als jullie ...

Bron
Rob ik hoop dat je dit zult lezen want ik kan niet reageren in Bron . Kabu heeft niet alles laten zien wat gezegd is zie bericht # 3656 hierboven dat is wat er aan vooraf ging.
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 18:11   #3604
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Rob ik hoop dat je dit zult lezen want ik kan niet reageren in Kabu heeft niet alles laten zien wat gezegd is zie bericht # 3656 hierboven dat is wat er aan vooraf ging.
Ik heb het gelezen Vagebond. Ik ben vooral verrast dat 2 mensen op een app praten over zo'n onderwerp als dit, betreffende mij. Zou er nou nog iets van zorg uitspreken ...., maar het is vooral 'goedkope grappenmakerij ten koste van iemand anders' (mij in dit geval). Het zij zo.
Rob is offline  
Oud 28 December 2020, 18:29   #3605
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Rob ik moest helemaal niet lachen vanwege jou. Zoals je kunt zien heeft hij het niet specifiek over jou heeft maar over alle mensen.. Ik vind dat hij aan het emmeren is over die tatoeage van jou dus ik zeg:" zolang jij hem maar niet hebt want jij zou er gegarandeerd spijt van krijgen." Dit is dus in tegenstelling tot jouzelf die daar geen spijt van zal gaan krijgen want waarom zou je. En dan komt dus die reaktie dat hij alle mensen blabla ect..

Ik moet dus lachen om de in mijn ogen zure reaktie van kabu en had niks met jou te maken, that's all...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 December 2020 om 19:06.
Reden: toevoeging zin
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 18:43   #3606
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik heb voor de zekerheid nog even gekeken wat ik na die lachpartij als gevolg van boni's, in mijn ogen, zure reaktie heb gezegd en dan gaat het helemaal niet meer over jou maar over Boni

]Ik zeg namelijk citaat:] zou je dat van ze vragen dan, dat over tatoeëren?

]Dan zegt Boni]: Hangt er van af....ect.
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 22:58   #3607
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Even wat liefs...

The First Time Ever I Saw Your Face

Luisterend in een loop



Stilte...

Zijn liefde die me omringt als een warme deken

Luisteren

Er is wat er is en het is goed wat er ook is...

ontvangen...

Ademen...
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 23:42   #3608
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ademen...
Opgelet, niet zoals Wim Hof proberen, is dodelijk!
Zie maar gevonden info HIER in los bericht, door forumlid Sam.
kabu is offline  
Oud 29 December 2020, 01:18   #3609
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik heb het gelezen Vagebond
....
Zou er nou nog iets van zorg uitspreken ....,
Zei de ex-directeur van de zorg.
Toch grappig wat iemand zijn beroep over hem verteld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
...het is vooral 'goedkope grappenmakerij ten koste van iemand anders' (mij in dit geval). Het zij zo.
Ja, wat erg, ten koste van jou wordt er een goedkope grap gemaakt, arme Rob.
Heel zijn carrière heeft hij ingestaan voor de zorg van anderen, en kijk nu. Triest is het. Er is geen liefde meer in de wereld.
kabu is offline  
Oud 29 December 2020, 01:20   #3610
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Zei de ex-directeur van de zorg.
Toch grappig wat iemand zijn beroep over hem verteld.


Ja, wat erg, ten koste van jou wordt er een goedkope grap gemaakt, arme Rob.
Heel zijn carrière heeft hij ingestaan voor de zorg van anderen, en kijk nu. Triest is het. Er is geen liefde meer in de wereld.
Begin er eens mee de liefde in Kabu te zoeken.....
Sam is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.