Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 January 2021, 14:53   #3791
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hierbij bied ik mijn excuses aan (€ 2,75 per stuk).

Maximaal 10 per klant (geen handelaren).

Verzending via post nl is €3,50 extra.
Juist dit soort van reakties, Laurie, is de reden waarom er voor mij geen plek is op dit forum...

Ik zeg ook jou gedag en wens je het allerbeste
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 15:01   #3792
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Beste Vagebond,

U heeft van dit bericht een melding gemaakt zijnde dit een kwalijk bericht. Uw verzoek is afgewezen , de klacht is als niet ontvankelijk verklaard door het team moderatoren.

Sterker nog , na mijn dringende verzoek zoals vermeld in bericht #3838 blijkt u in staat om in het bericht daarna (#3839) precies ]DAT] te doen wat ik u vriendelijk verzocht heb om ]NIET] te doen. Dat vinden we opmerkelijk.

Aangezien u heeft aangegeven het forum te gaan verlaten , gaan we er van uit dat u dat op korte termijn zult doen en zien wij geen noodzaak om andere maatregelen jegens u te nemen nu.

Met vriendelijke groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline  
Oud 7 January 2021, 15:03   #3793
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Juist dit soort van reakties, Laurie, is de reden waarom er voor mij geen plek is op dit forum...

Ik zeg ook jou gedag en wens je het allerbeste
Ik heb nog een paar gebruikte, gratis weg te geven.
 
Oud 7 January 2021, 15:05   #3794
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Vagebond,

U heeft van dit bericht een melding gemaakt zijnde dit een kwalijk bericht. Uw verzoek is afgewezen , de klacht is als niet ontvankelijk verklaard door het team moderatoren.

Sterker nog , na mijn dringende verzoek zoals vermeld in bericht #3838 blijkt u in staat om in het bericht daarna (#3839) precies ]DAT] te doen wat ik u vriendelijk verzocht heb om ]NIET] te doen. Dat vinden we opmerkelijk.

Met vriendelijke groet,
Uw Bromsnor.
Ik vind dat niet opmerkelijk omdat uw voorstel wat mij de betreft, tot het einde van de maand, ridicuul is gezien wat er op dit forum allemaal is voorgevallen en nog steeds voor valt, zo blijkt.

Dat ik reageerde was een laatste poging ergens toe door te dringen en dat is , zo bleek al snel niet gelukt...En juist omdat mijn poging wederom in onvruchtbare grond is terecht gekomen is voor mij, idd tot mijn grote verdriet, idd geen plaats op dit forum...

Ik zou overigens, wanneer mijn poging wel in vruchtbare grond had mogen vallen, ook weggebleven zijn, maar de vruchtbare grond zou een mooi en liefdevol afscheid betekend hebben...

Het ga u goed en
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 15:15   #3795
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Bromsnor, laten we zeggen dat tot het eind van de maand mij bij lange na niet genoeg lijkt. Laten we zeggen dat o.g. op dit forum never ever ooit nog door de bovengenoemde dame vanuit haar egoniveau of überhaupt, op welke manier dan ook benaderd wenst te worden, omgekeerd zal geen probleem zijn gezien het gegeven dat o.g. geen enkele behoefde ervaart nog met deze vrouw in contact te raken, in elk geval niet tot deze dame naar o.g. haar excuus heeft gemaakt mbt haar meer dan onbehoorlijke gedrag naar o.g. Hoe mw. dat excuus evt gaat overbrengen zal een zorg voor haar zijn omdat o.g. naar zorgvuldige overweging en met verdriet in haar hart besloten heeft voorlopig niet terug te keren naar dit forum.

Ik groet u allen...
Een vaarwel, Vagebond. Mijn saaie praatjes kunnen je ook niet overhalen begrijp ik. De ironie is wel dat zelfkennis jou kan bevrijden van iedere bovengenoemde dame of heer met al dan niet onbehoorlijk gedrag die wel of niet excuses maakt.

Als je de diepste wezenlijkheid van ieder menselijk wezen zou kennen en erkennen dat deze eender is aan die van je zelf, wie blijft er dan nog over om excuses aan te bieden? Of om onbehoorlijk te vinden? Slachtoffer en dader verenigen zich uiteindelijk in zelfkennis. Ongeacht de mening van een ander.

Zit ik ongemerkt weer saaie praat te verkopen.
Bassie is offline  
Oud 7 January 2021, 15:36   #3796
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Een vaarwel, Vagebond. Mijn saaie praatjes kunnen je ook niet overhalen begrijp ik. De ironie is wel dat zelfkennis jou kan bevrijden van iedere bovengenoemde dame of heer met al dan niet onbehoorlijk gedrag die wel of niet excuses maakt.

Als je de diepste wezenlijkheid van ieder menselijk wezen zou kennen en erkennen dat deze eender is aan die van je zelf, wie blijft er dan nog over om excuses aan te bieden? Of om onbehoorlijk te vinden? Slachtoffer en dader verenigen zich uiteindelijk in zelfkennis. Ongeacht de mening van een ander.

Zit ik ongemerkt weer saaie praat te verkopen.
De ironie wil Bassie dat het niet om Vagebond gaat. Vagebond heeft de rol van slachtoffer op zich genomen om iets te laten zien. Een excuus aanbieden is voor mij niet zomaar iets wat je in de winkel koopt. Een werkelijk excuus vraagt dat je je eigen daden ook doorleeft en ervaren hebt, op dit forum heb ik dat niet zien gebeuren en ik zie dat voorlopig ook nog niet gebeuren en daarom, zoals gezegd, ga ik weloverwogen en op vrijwillig basis weg.

Ik wens ook jou Bassie het allerbeste, veel liefde in je leven en ook voor jou

Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 January 2021 om 15:58.
Reden: Esthetica
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 16:21   #3797
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
De ironie wil Bassie dat het niet om Vagebond gaat. Vagebond heeft de rol van slachtoffer op zich genomen om iets te laten zien. Een excuus aanbieden is voor mij niet zomaar iets wat je in de winkel koopt. Een werkelijk excuus vraagt dat je je eigen daden ook doorleeft en ervaren hebt, op dit forum heb ik dat niet zien gebeuren en ik zie dat voorlopig ook nog niet gebeuren en daarom, zoals gezegd, ga ik weloverwogen en op vrijwillig basis weg.

Ik wens ook jou Bassie het allerbeste, veel liefde in je leven en ook voor jou
Ik vind het nergens dienstbaar aan om de rol van slachtoffer in te nemen.
Misschien had je leuke gesprekken met andere users? Die ontneem je dan jezelf en de desbetreffende user(s).

In de rol van slachtoffer stappen is juist wat veel mensen doen en waarmee ze zichzelf ellende bezorgen. Er is geen enkele noodzaak om dat bewust te doen.
Bassie is offline  
Oud 7 January 2021, 16:39   #3798
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
De ironie wil Bassie dat het niet om Vagebond gaat. Vagebond heeft de rol van slachtoffer op zich genomen om iets te laten zien. Een excuus aanbieden is voor mij niet zomaar iets wat je in de winkel koopt. Een werkelijk excuus vraagt dat je je eigen daden ook doorleeft en ervaren hebt, op dit forum heb ik dat niet zien gebeuren en ik zie dat voorlopig ook nog niet gebeuren en daarom, zoals gezegd, ga ik weloverwogen en op vrijwillig basis weg.

Ik wens ook jou Bassie het allerbeste, veel liefde in je leven en ook voor jou
Het is dus niet alleen een excuus dat je eist, maar je hebt ook een verwachting (eis)ook dat iemand het doorleeft.
Eigenlijk Vagebond, als je gelooft of niet, de hele situatie heeft mij ook continue geraakt, want je hebt ook continue gedrag vertoont dat mijn ego raakte.
Ik ben wel bewust dat het ego was/is dat erdoor gekwetst werd.
Door het besef kan ik ernaar kijken, zonder iets van jou te eisen/ verwachten.

Zelfs nu ga jij er vanuit dat ik er niet bewust naar kijk, of er naar gekeken heb.
Mijn ego zou zich ook gekrenkt kunnen voelen, maar weer is het bij mij het besef dat deze situatie voor ons beiden dienstbaar is, en ik doe daar iets mee.

Gebruik alsnog het forum Vagebond, het is de meest waardevolle kans die je krijgt.
Ook al pak je het niet, het herhaalt zich toch, daar maak ik me niet druk om, maar nu is het vuur op zijn hoogst bij jou.
Smeed je jouw zwaard in het laaiende vuur, en snijdt een keer de slachtofferrol door.
Mihaela is offline  
Oud 7 January 2021, 16:40   #3799
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik vind het nergens dienstbaar aan om de rol van slachtoffer in te nemen.
Lieve Bassie, ik laat mij sturen door bewustzijn en bewustzijn probeerde mij al geruime tijd duidelijk te maken dat ik in de rol van slachtoffer moest stappen, toen dat helder werd ben ik in de rol van slachtoffer gestapt. Hoe - en of dat voor anderen al dan niet functioneel is is niet aan mij en hangt af van hun niveau van bewustzijn. Mbt tot mezelf ben ik dankbaar want ik heb voor mezelf kunnen afrekenen met een trauma dat me een flink aantal jaren geleden, wanneer er niet bijtijds hulp was gearriveerd, bijna mijn lichamelijke leven had gekost.

Citaat:
Misschien had je leuke gesprekken met andere users? Die ontneem je dan jezelf en de desbetreffende user(s).
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan Bassie, en de tijd van gaan is nu voor Vagebond gekomen. Wie weet treffen we elkaar nog een elders

Citaat:
In de rol van slachtoffer stappen is juist wat veel mensen doen en waarmee ze zichzelf ellende bezorgen. Er is geen enkele noodzaak om dat bewust te doen.
Handelen vanuit onbewustheid is iets anders dan handelen vanuit bewustzijn.

Nogmaals Bassie, ik wens jou vele mooie gesprekken hier op het forum want ik heb gezien dat je al wat aansluiting hebt gevonden hier en daar en daar ben ik blij om... KiSs
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 17:05   #3800
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard excuses te koop aangeboden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
KiSs
Terug van het zelfde...
in stilte... bedankt
Hierbij bied ik mijn excuses aan (€ 2,75 per stuk).

Maximaal 10 per klant (geen handelaren).

Verzending via post nl is €3,50 extra.
kabu is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.