Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 February 2011, 14:06   #31
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Nee hoor helemaal niet het gaat in Advaita niet over personen en op een forum over zelfonderzoek en niet andermans onderzoek.

Maar we kunnen, een op een dienstig zijn elkaar te wijzen op wat we zien, daaraan proeven of het waarheid bevat.
Lieve Renoir je laat op allerlei verschillende mogelijke manieren zien dat je het beschermen van de persoon belangrijk vindt.

Je maakt het nu onpersoonlijk, met andere woorden je leidt de aandacht van jezelf weg, door het over Advaita in het algemeen te hebben. Ik heb het over jou en wat ik jou zie doen en wijs je erop dat het niet in overeenstemming is met wat je zo bewonderd in Advaita.

Je hoeft er niks mee, dat is geheel aan jou want zoals gezegd heb ik niks met Advaita.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik verder kijk dan mijn neus lang is, zelfs al wil je dat niet geloven. Wat mij verder geen sotemieter uitmaakt aangezien ik alleen mijn eigen belangen behartig en niet die van jou of iemand anders.

Gr. M.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 14:12   #32
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Lieve Renoir je laat op allerlei verschillende mogelijke manieren zien dat je het beschermen van de persoon belangrijk vindt.

Je maakt het nu onpersoonlijk, met andere woorden je leidt de aandacht van jezelf weg, door het over Advaita in het algemeen te hebben. Ik heb het over jou en wat ik jou zie doen en wijs je erop dat het niet in overeenstemming is met wat je zo bewonderd in Advaita.

Je hoeft er niks mee, dat is geheel aan jou want zoals gezegd heb ik niks met Advaita.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik verder kijk dan mijn neus lang is, zelfs al wil je dat niet geloven. Wat mij verder geen sotemieter uitmaakt aangezien ik alleen mijn eigen belangen behartig en niet die van jou of iemand anders.

Gr. M.
Goed Marijke om me er op te wijzen, alleen zoals gezegd herken ik me daar niet in.

Je hoeft het realiseren van wie je niet bent geen Advaita te noemen hoor, iedere naam en methode is goed, je mag ook de leugen ontmaskeren.
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 14:12   #33
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Toevoegend dat ik zie dat je door het middels Advaita naar het onpersoonlijke trekken voor mij als evenzeer een teken is dat je jezelf (persoon) wenst te beschermen.

Gr. M.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 14:39   #34
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Ben in Zandvoort bij Aart op bezoek geweest wat genoegelijk was en heb in de planning om deze zomer nog eens te gaan om te zien of hij er een beetje apetijtelijk uitziet in een korte broek enzo.
... (nee Rob, niet reageren ...) ...
Rob is offline  
Oud 16 February 2011, 15:47   #35
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Goed Marijke om me er op te wijzen, alleen zoals gezegd herken ik me daar niet in.

Je hoeft het realiseren van wie je niet bent geen Advaita te noemen hoor, iedere naam en methode is goed, je mag ook de leugen ontmaskeren.
Ik verwachte ook niet dat je e.e.a. zou herkennen Renoir, kijk even naar je redigeerwerk lijkt me al weer genoeg te zeggen denk je ook niet?
Oh ik ruik oh ik ruik.....ja ik ruik R. trekjes en dus is het misschien wijs een wat minder grote mond te hebben over dat afbreek dingetje waar je zo hoog van opgeeft.

Je bent overigens niet volledig geweest want ik zag nog wat eigennaampjes staan hier en daar die je misschien ook nog even weg moet halen voor de volledigheid.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 15:51   #36
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Massahysterie idd....mooi woord hé Renoir ....nee ik zeg niks, ik ben het volledig met je eens.

Toevoeging:

De kat sprong in het hok van de muizen en de muizen, zijn vriendjes, dromden vervolgens angstig samen in een hoek en begonnen luid te piepen over zoveel onbehoorlijkheid.

De kat die dacht een muis te zijn begreep niet waarom de muizen zo angstig tegen hem te keer gingen.

Opeens zag hij zichzelf in een aan de muur hangende spiegel en merkte op dat hij er anders uitzag dan zijn vermeende soortgenoten, hij was een kat een jager en de muizen waren prooi.
Tja dat is toch lastig te verwerken wanneer je je hele leven gedacht hebt een muis te zijn terwijl je al die tijd een kat was bestemd om muizen op te vreten met huid en haar, nee we zullen geen namen noemen want dat heeft de muizencommissie verboden.

Het drama van de kat die dacht een muis te zijn en nog altijd liever wil geloven in zijn muiszijn omdat ze dacht niet alleen te kunnen leven en dat terwijl zij een solitair beest is..........ja heel zielig en dramatisch je eigen oorsprong herkennen en daar mee in het reine komen onder de meest ongunstige, wat is ongunstig, omstandigheden namelijk als kat in een wereld die vergeven is van muizen.

Ik vraag me af is Muis ook een eigennaam in deze?

Oeps fout weer zeker?

En kat schudde haar hoofd om de muizenissen er gezwint uit te verdrijven, ze moest gek geweest zijn te geloven dat zij een muis was, goed beschouwd had het jasje haar al nooit gepast, alles tot en met de laatste snik had daar op gewezen tenslotte.

Gegroet mijn beste vrienden het ga jullie goed en kat glimlachte stiekem terwijl zij weg liep nieuwe avonturen en horizonten tegemoet.

Wijziging aangebracht door Marijke op 16 February 2011 om 16:29.
Reden: Toevoeging
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 16:54   #37
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Ik verwachte ook niet dat je e.e.a. zou herkennen Renoir, kijk even naar je redigeerwerk lijkt me al weer genoeg te zeggen denk je ook niet?
Oh ik ruik oh ik ruik.....ja ik ruik R. trekjes en dus is het misschien wijs een wat minder grote mond te hebben over dat afbreek dingetje waar je zo hoog van opgeeft.

Je bent overigens niet volledig geweest want ik zag nog wat eigennaampjes staan hier en daar die je misschien ook nog even weg moet halen voor de volledigheid.
Als je bedoeld dat de namen zijn ge*ster*illiseerd tja inderdaad.

Het staat in de voorwaarden 'iedere deelnemer wordt geacht zelf de nodige terughoudendheid ten aanzien van privacy gevoelige informatie in acht te nemen' en 'indien daarom verzocht kan de moderator bepaalde, specifiek aangegeven reacties waarin betrokkene herkenbaar is, alsnog aanpassen'.

Ik heb juridisch gezien gewoon de privacy te betrachten en degenen die 'er door gehaald' worden kunnen met succes een beroep doen dat ze onherkenbaar gemaakt worden. Het voert nogal ver dat ze daarvoor eerst lid zouden moeten worden om dat kenbaar te maken dus waak ik daarvoor.

Anja timmert voldoende aan de weg en Mis is al een schuilnaam. Ik ken de discussie waarin Aad (eigen vinding) het heeft over het iets te verbergen hebben, maar deel die visie niet.

Voorkomen is beter dan genezen, dus hierbij een waarschuwing dat niet te doen. Capice ?
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 17:19   #38
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Renoir, ik heb even schuins en een beperkt aantal pag. gelezen in het draadje Ulla, het is mijn ding niet. Ik zie jou nog altijd redelijk op een hoge troon zitten van de savior met een aantal kwijlende, niet iedereen Godzijdank, aanhangers aan je voeten.

Ik schrijf mijn commentaar even hier gezien het feit dat ik sowieso iets tegen gesloten draadjes heb, dit i.v.m. de transparantie in het geheel, en dus kan ik alleen maar concluderen dat ik hier met een studieclubje te maken heb die uitsluitend achter semi-gesloten deuren zichzelf veilig voelt. In mijn wereld is dat een totale farce. Ik wens jullie dan ook veel sucses waar jullie mee bezig zijn, het is mijn ding niet.
Ik dacht dat ik wat over het hoofd had gezien, maar in het draadje 'Ulla' is er niemand die het met mij eens is hoor. De enige die nogal lyrisch doet over bepaalde personen ben ik zelf.
Het is een besloten draadje dus ik kan er verder niet op ingaan, maar het is nogal storend dat ik m'n kostbare tijd moet verdoen om je dikke duim aan de kaak te stellen.

Probeer je ongebreidelde fantasie liever in realistische banen te leiden.
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 17:33   #39
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Jemig Renoir wat kan jij een eind in de ruimte lullen zeg onvoorstelbaar.

L. is al een schuilnaam, W. schrijft op andere fora onder zijn eigen naam, Rob schrijft onder zijn eigen naam en Nada schrijft ook onder een schuilnaam.

Verder gaat het niet om de privacy van anderen aangezien het over mij gaat en niet over L., W., Nada en/of Rob.

Als verder argument zou ik willen aanvoeren dat je er op dit forum toch ook enkele topics staan, vooral die uit de begin periode waar het toch ook niet echt nauw genomen werd met die privacy en laten we zeggen enige vuilspuierij, dat van mij valt erbij in het niet eerlijk gezegd, ga je die als gevolg van wat je hier aanvoert ook redigeren want dat lijkt mij een logisch gevolg te zijn van wat je nu als argument aanvoert?

Renoir het zal we werkelijk worst zijn dat je de namen weggeredigeerd hebt er zullen waarschijnlijk klachten gekomen zijn van wat kleinzielige mensen die net doen alsof zij bewust zijn, ach ik ben zo vriendelijk dat ik ze die lol van de kleinzieligheid gun want je zult toch nog ergens het idee van controle nodig hebben want waar blijf je zonder tenslotte.

Waar het mij om gaat Renoir dat jullie je als een stelletje muizen gedragen.

Zoals gezegd wees lekker muis en speel je rolletje met overgave ten opzichtte van de overige muizen, het is mijn ding niet.

Gegroet M.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 17:39   #40
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik dacht dat ik wat over het hoofd had gezien, maar in het draadje 'Ulla' is er niemand die het met mij eens is hoor. De enige die nogal lyrisch doet over bepaalde personen ben ik zelf.
Het is een besloten draadje dus ik kan er verder niet op ingaan, maar het is nogal storend dat ik m'n kostbare tijd moet verdoen om je dikke duim aan de kaak te stellen.

Probeer je ongebreidelde fantasie liever in realistische banen te leiden.
Zoals gezegd ik heb e.e.a. schuins doorgelezen en haakte al snel af. Ik ga mijn tijd niet verdoen met semi-gesloten privé studieclubjes zonde van mij tijd.
Marijke is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Madelief kan niet inloggen Aart Forum; regels, vragen, idee 51 14 September 2011 19:26


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.