Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 January 2012, 20:28   #31
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Nou zelfkenisforum is hier de laatste dagen ook uitermate traag. Ik dacht eerst nog (vrouwen eigen) dat het aan de pc hier lag, maar het blijkt nu een veel voorkomend euvel. Voor de rest is me alles hieromtrent abracadabra. Ik ben blij dat ik weet hoe ik mijn toetsenbordje moet bedienen en zelfs dat is soms al wat teveel gevraagd. Ik wens u allen echter veel succes met de malaise.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 20:49   #32
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Ook hier is het forum heel traag geworden.
Weet ook nauwelijks iets van pc-gedoe af dus dacht: zal wel weer over gaan.
Wens Renoir en Von succes met de problemen.
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 21:14   #33
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Hier vanavond ook traag.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 21:21   #34
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Ik herinner me ineens een uitzending over zonnevlekken.
Die zijn er dit jaar veelvuldig, uitbarstingen van de zon waardoor het EM-veld van de aarde kan worden verstoord. Dus ook het internetverkeer...
Ik zeg maar wat hoor.
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 21:33   #35
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Het lijkt mij juist helemaal niet logisch, allesbehalve logisch en daarom een reden dat ik er niet aan wilde om meteen maar mijn provider te bellen.

En wat blijkt het IP adres van Von is achter de firewall geplaatst vanwege een overmaat aan dataverkeer vanaf haar IP adres.

Dus ik heb de volgende email laten uitgaan.
Mooi dus dan had Rony mijn belgisch webbroertje het toch weer goed.
Ik kan hem vragen wat je eraan moet doen, spreek hem morgen ochtend wel weer als hij aan het werk is. Forum is hier ook traag, maar het gaat wel.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 22:19   #36
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mooi dus dan had Rony mijn belgisch webbroertje het toch weer goed.
Ik kan hem vragen wat je eraan moet doen, spreek hem morgen ochtend wel weer als hij aan het werk is. Forum is hier ook traag, maar het gaat wel.
Het is mooi dat zowel de deskundige van Von als jouw (web)broer me hebben aangezet om toch maar eens de provider aan te spreken op het euvel. Dat is een mooi resultaat en een gelukkige toevalstreffer. Ik geef graag degene het krediet die het verdiend maar het blijft allesbehalve voor de hand liggen dat de oorzaak meteen bij de server is gezocht.

Let wel er was de 28e, twee dagen terug, een aanval op de server. Een aanval is doorgaans een overmatige hoeveelheid dataverkeer dat uitgestort wordt op de server en deze dat niet aankan. Daarbij wordt gekeken naar de toevloed en de betrokken IP's worden geblokkeerd, wie zou in de verste verte maar kunnen veronderstellen dat onze lieve Von als terorist zou worden aangemerkt en dat haar IP adres zou zijn geplaatst op een lijst van verdachten.

Ik vind het op basis van eigen ervaringen uit het verleden waarbij altijd mijn computer wel de oorzaak bleek te zijn van een euvel, het wonderlijk dat deskundigen meteen al roepen dat de oorzaak van ergens anders dan de eigen PC komt.

Het forum is behoorlijk traag inderdaad, ik heb de provider daar mededeling van gedaan.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 January 2012, 23:56   #37
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Het is mooi dat zowel de deskundige van Von als jouw (web)broer me hebben aangezet om toch maar eens de provider aan te spreken op het euvel. Dat is een mooi resultaat en een gelukkige toevalstreffer. Ik geef graag degene het krediet die het verdiend maar het blijft allesbehalve voor de hand liggen dat de oorzaak meteen bij de server is gezocht.

Let wel er was de 28e, twee dagen terug, een aanval op de server. Een aanval is doorgaans een overmatige hoeveelheid dataverkeer dat uitgestort wordt op de server en deze dat niet aankan. Daarbij wordt gekeken naar de toevloed en de betrokken IP's worden geblokkeerd, wie zou in de verste verte maar kunnen veronderstellen dat onze lieve Von als terorist zou worden aangemerkt en dat haar IP adres zou zijn geplaatst op een lijst van verdachten.

Ik vind het op basis van eigen ervaringen uit het verleden waarbij altijd mijn computer wel de oorzaak bleek te zijn van een euvel, het wonderlijk dat deskundigen meteen al roepen dat de oorzaak van ergens anders dan de eigen PC komt.

Het forum is behoorlijk traag inderdaad, ik heb de provider daar mededeling van gedaan.
Het eerste wat Rony opperde was eigenlijk de cookies verwijderen, nieuwe browser installeren. dus de oorzaak bij Von zoeken. Hij sluit altijd alle mogelijkheden uit, voordat hij verder gaat. Mijn website werd vaak aangevallen vanuit Rusland, en dan kon hij zien dat de oorzaak bij hem lag, omdat hij de site host.Systematisch handelen werkt dan gewoon het meest effectiefst.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 31 January 2012, 00:58   #38
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Mededeling provider..

Citaat:
Geachte heer de la Source,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het IP-adres 31.134.42.183 was inderdaad opgenomen in onze firewall. Wij hebben het IP-adres bij deze uit onze firewall verwijderd.

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb. Hebt u nog vragen, neem dan gerust contact op met mijn secretaresse.
Geachte heer Provider,

Wij hebben nog geen uitsluitsel over de geestelijke schade die cliënt heeft opgelopen ten gevolge van de onvrijwillige afscheiding van dit forum.

Maar het ontbreekt ons vooralsnog aan wat toegangssnelheid, wellicht dat wij elkaar daarin wat tegemoet kunnen komen.

Hoogachtend,
Otto de la Source
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 January 2012, 10:35   #39
Von
Asprirant lid
 
Von's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 June 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
wie zou in de verste verte maar kunnen veronderstellen dat onze lieve Von als terorist zou worden aangemerkt en dat haar IP adres zou zijn geplaatst op een lijst van verdachten.
Ja, dit was een compleet nieuwe ervaring voor mij!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht

Geachte heer Provider,

Wij hebben nog geen uitsluitsel over de geestelijke schade die cliënt heeft opgelopen ten gevolge van de onvrijwillige afscheiding van dit forum.
Ik zal mijn bankrekening per P.B. aan je doorsturen, komt vast goed!
Bedankt voor alle moeite!

hartegroet, Von
Von is offline   Met citaat reageren
Oud 31 January 2012, 11:53   #40
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Hoi Von,

Fijn dat alles toch weer in orde is gekomen!
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.